.
.
.Mustafa Ceceli 🌙 İyiki HayatımdasınFatih kapıyı açtığında karşısında otel görevlisi vardı.
F=Buyrun?
OG=Efendim bi isteğiniz varmı diye sormaya gelmiştim?
F=Şimdilik yok ama olunca ben sana haber ederim.
OG=Peki, iyi akşamlar.
F=İyi akşamlar.
Fatih kapıyı kapatıp içeriye geçti, yeniden Buse'nin üzerine yatıp yanaştı.
F=Nerde kalmıştık? :)
Fatih Buseyi öpücekken Buse elini Fatih'in ağzına koydu.
B=Aşkım dur bi, gelen kimdi?
F=Otel görevlisi aşkım, bi ihtiyacınız varmı diye soruyo.
B=Hmm tamam.
F=Elini çekicek misin ben zorlamı öpeyim?
B=Imm bi düşüneyim.
Fatih gülüp aniden Buse'nin boynuna gömüldü, ard arda öpücükler kondurup derin derin kokladı, Buse kollarını Fatih'in boynuna dolayıp kendine daha çok çekti. Fatih Buse'nin boynunu öpmeyi bırakıp gözlerinin içine baktı. Buse de bakıp gülümsedi ve Fatih'i kendine daha çok yaklaştırıp dudaklarına yapıştı. Derin derin öptüler birbirlerini, Buse geriye çekilip konuştu.
B=Aşkım?
F=Efendim bitanem?
B=Ben suda doğum yapmak istiyorum.
F=Aşkım çocuk balıkmı niye suda doğuruyosun? :)
B=Daha kolay oluyomuş.
F=Valla yapması zor oldu ama inşallah doğumu kolay olur.
B=Yapması zor mu oldu?
F=Evet, ben o çocukları yapana kadar ne tripler çektim Buse hanım.
B=Bak seen, ne tripler çektin?
F=Kendimi affettirmek için seni ormana kaçırdım.
B=Peki ormana kaçırdığına deydi mi?
F=Deymezmi be, ben sana ilk orda cesaretimi açtım, sen ilk orda benim oldun, bundan sonrada bu kalp yerinden sökülür sen anca o zaman benden gidersin.
B=Sökülmesin o kalp, ağzını burnunu kırarım :)
F=Başkan sakin :)
Buse Fatih'e yaklaşıp tam kalbinin üstüne bi öpücük kondurdu, Fatihte Buse'nin aynısını yaptı.
F=Aşkım kalbini öpcem südyenin izin vermiyo çıkar şunu.
B=Ollldu canım, başka isteğin?
F=Bide şöyle yatağa geçelim
B=Hee bide şöyle yapalım sen şimdi bana yırmanmayı bırak, git bana dondurma al canım çekti.
F=Düzgünce söylersen alırım.
B=Söylemezsem?
F=Yine alırım ama söyle sen yinede.
B=Kocacım bana dondurma alır mısın?
Fatih aniden Buse'nin dudaklarına buse kondurup yanından gülerek uzaklaştı. Buse ise arkasından bakıp güldü.Fatih dondurma alıp odaya gitti, Buse dolapları düzenliyordu. Fatih dondurmayı kâselere koyup komidinin üzerine koydu.
F=Hadi aşkım dondurman ericek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHRAMANIM.. +18 (Zoraki Evlilik)
Romance(DİKKAT!!)Bu hikaye bir aşk hikayesi olmakla birlikte bol bol macera ve eğlencede barındırmaktadır... Ayrıca hikayede +18 sahneler var istemeyen okumasın. İyi Okumalar Canlar 😘😘😘