.
.İrem Derici 🌙 Dualar Eder İnsan..
.Yazardan devam=
Fatih bayıldığı zaman yanına bir kız geldi. Yaralı olduğu için ailesine haber verdi ve evlerine götürdüler. Kızın annesi Fatih'in kafasındaki yaraya pansuman yaptı.
Diğer tarafta Enes, Başak ve Bahar Buseyi hastaneye götürdüler. Atakan, Bilal ve Yusuf Fatih'i aramaya koyuldular. Buse hastanede gözlerini açtığında Fatih'i aramak için gideceğini söyledi ama kimse izin vermedi.
B=Bırakın beni Fatihime gidicem dedi ve ağlamaya başladı.
Ba=Buse nolur yapma böyle Atakanlar arıyo zaten, polislerede haber verdik.
B=Bende gidicem bırakın beni diye bağırdığında doktor elinde iğneyle geldi ve Buse'nin kolundan enjekte etti.
Ba=Doktor bey hamile ama sakinleştirici zarar vermez dimi?
D=Yok, zarar gelmez dedi ve Buseye sakinleştirici yaptı. Buse 5 dakika sonra bayıldı.
Fatih ise hiç bilmediği bir yerde gözlerini açtı. Hiçbirşey hatırlamıyordu, etrafındaki insanlarla konuşmaya başladı.
F=Şey ben hiçbirşey hatırlamıyorum da siz kimsiniz?
Kız annesi ve babasına göz kırpıp konuştu.
Kız=Ben senin sevgilinim bunlarda annem babam.
F=Peki benim adım ne?
Kız=Senin adın Kuzey
F=Senin adın ne?
Kız=Benim adım Leyla
Fatih ayağa kalktı. Bu insanlara hiç ısınamamıştı. Kapıyı açıp dışarıya çıktı. Ardından leylada geldi.
F=Şey benim soyadım ne?
L=Tekin
F=Peki annemle babam nerdeler?
L=Onlar rahmetli oldu.
F=Gerçektenmi? dedi üzülerek.
L=Maalesef
F=Kardeşim falan yokmu?
L=Yok
F=Nereliyim?
L=İstanbullusun
F=Burası neresi?
L=Burasıda istanbul, yoğurtçu kasabası.
F=Biz ne zaman evlenicez?
L=Hemen evlenmemiz gerek çünkü hamileyim.
F=Ne?
L=Evet
F=Bana noldu ben neden bu haldeyim?
L=Uçurumdan düştün
F=Nasıl?
L=Uçurumda beni öperken düştün
F=Hm peki ben ne iş yapıyorum?
L=Sen çiftçisin bahçede domates falan yetiştirip satıyoruz.
F=Bu olay ne zaman oldu?
L=1hafta önce
F=1 haftadır uyuyo muyum?
L=Evet
Dediğinde Fatih derinlere dalmıştı, denilen şeylerle hissettikleri farkı şeylerdi. Sanki kalbi başka yerde atıyordu. Leylaya baktığında hiçbirşey hissetmiyordu. Sanki gitmek istediği bir yer vardı ama gidemiyordu. Bu hisleri içinden atmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHRAMANIM.. +18 (Zoraki Evlilik)
Romans(DİKKAT!!)Bu hikaye bir aşk hikayesi olmakla birlikte bol bol macera ve eğlencede barındırmaktadır... Ayrıca hikayede +18 sahneler var istemeyen okumasın. İyi Okumalar Canlar 😘😘😘