Son Kez..
Neşet Ertaş 🌙 Evvelim Sen Oldun..
.
.Gece Saat 3.00.
Fatih gözünü Ayaz'ın ağlama sesine açtı. Avazının çıktığı kadar bağırıyordu. Buse o kadar yorgundu ki duymuyordu bile.
Fatih aralarındaki oğlunu kucağına aldı. Sağa sola sallanarak susturmaya çalıştı ama bebek acıkmıştı, susmuyordu. Fatih Buse'yi uyandırmak zorunda kaldı. Buse uyanıp oğlunu emzirdi. Ayaz emerken uyuyakalmıştı. İkiside yeniden yatıp uyudular.
Saat sabah 10:30.
Fatih yüzüne vuran güneşle gözlerini araladı. Yanında yatan karısına baktı. Yerinde doğrulup karısının dudaklarına öpücük bıraktı. Buse gözlerini araladığında kocasına bakıp gülümsedi.
B:Günaydın kocacım :)
F:Günaydın karıcım :)
Fatih Ayaz'a yönelip yanaklarını öptü ve yavaşça türttü.
F:Lan dallama kalksana, gece bizi uyutmuyo şimdi kendi uyuyo. Gece yatmaz sabah kalkmaz. Kalk lan!
B:Aşkım uyandırmasana çocuğu.
F:O bizi uyandırıyo ya banane!
B:Ya sen benim oğlumla sidik mi yarıştırıyosun. Bi sal çocuğumu :)
F:Ulan geldi geleli rahat rahat öpemedim seni, kafayı yicem ya!
B:Ee baba olmak kolay değil tâbi birtakım fedakarlıklar yapman lâzım :)
F:Ya o değilde ben şu dallamayı amcalarına verip geleyim biraz baş başa kalalım ne dersin? :)
B:Tamam götür bakalım :)
Fatih oğlunu kucağına alıp battaniyeye sardı ve Atakan'ın evine götürdü.
A:Oo kimler gelmiş, amcasının bitanesi mi gelmiş :)
F:Bilal nerde?
A:Evindedir ben ararım şimdi onu.
F:Tamam hadi ben kaçıyorum siz biraz amca yeğen hasret giderin :)
A:Tamam.
Fatih çocuğu kapıdan verip yeniden eve gitti.
Buse yatağın üzerinde öylece uzanıyordu. Fatih yanına kendini atıp iyice karısına yanaştı.
F:Ohh be rahat rahat yaklaşmayı özlemişim :)
B:Aşkım Ayaz doğalı daha 3 gün oldu biraz abartmıyo musun? :)
F:Yoo abartmıyorum, kızım ben seni uyurken bile özlüyorum sen ne diyosun.
Fatih Buseyi belinden kendine çekti ve konuştu.
F:Şimdi bile burnumda tütüyosun :)
B:Aslında bende seni çok özledim :)
Fatih yerinde doğrulup karısının üzerine eğildi ve gözlerinin içine baktı. Gülümseyip dudaklarını dudaklarına bastırdı. O sırada kapı çaldı. Fatih dudaklarını ayırıp kapıya doğru gitti. Giderkende sövmeyi ihmal etmiyordu.
Kapıyı açtığında Atakan Ayaz'ı susturamadığı için annesine getirmişti.
A:Kanka ne yaptıysam susturamadım, acıktı herhalde :)
F:Olabilir, ver bakalım :)
Atakan Ayaz'ı verip gitti. Fatih oğlunu annesine verdi. Buse hemen emzirmeye başladı. Fatih Buse'nin alnına öpücük kondurdu. Daha sonra yanlarına yatıp bebekle uğraşmaya başladı. Ayaz'ın ayağını tutup ısırıyormuş gibi yapıyordu. Daha sonra baldırını ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHRAMANIM.. +18 (Zoraki Evlilik)
Romance(DİKKAT!!)Bu hikaye bir aşk hikayesi olmakla birlikte bol bol macera ve eğlencede barındırmaktadır... Ayrıca hikayede +18 sahneler var istemeyen okumasın. İyi Okumalar Canlar 😘😘😘