*2.Bölüm*💑SAHTE EVLİLİK💑

1.1K 14 22
                                    

*Hakan Altun-Teklif Ediyorum*

Bora=Burada beni unuttu.

F=Hı?

Bo=Buradan atladığında hafızasını kaybetti ve beni unuttu. Zaten böyle bir şey olmasa hayatta unutamazdı :)

F=Seni öldürürüm pezevenk! Hem kızın atlamasına sebep oluyosun hem burada artistlik taslıyosun piç!

Fatih kendini Bora'nın üzerine attığında yere düştüler. Toparlanıp vurmaya başladığında burnundan kanlar gelmeye başlamıştı.

Ben onun kolundan tutup kendime çektiğimde çenesinden tuttum ve gözlerime bakmasını sağladım.

B=Onun için hapse girmene değmez gel hadi.

F=Ama..

B=Yok ama, gel hadi.

Dememle bi Bora'ya bi bana bakıyordu, elimden tutup arabaya götürdü.

F=Kusura bakma ben sinirime hakim olamadım.

B=Yok kusura bakmam da o şerefsiz yüzünden hapse girmeni istemiyorum.

F=Sen ne güzel bir şeysin ya.

Demesiyle utandım gülümseyip tırnaklarımla oynamaya başladım.

F=Seni evine bırakmamı ister misin?

B=Olur.

Dediğimde yarım saat içinde evin önündeydik.

B=Kendine iyi bak.

F=Sen de.

Dedi ve gitti.

Fatihten devam =

1 günde insan birine bu kadar alışır mıydı? Sanki bedenimden bir parça bırakmıştım oraya.

İçeriye girdikten sonra biraz daha bekledim onu evinin önünde, sonradan artık duygularıma söz geçirmem gerektiğini düşünerek oradan ayrıldım.

Yine sahildeydim ama bu sefer yanımda o yoktu, o adını dahi bilmediğim, masum ve bir o kadar da güzel kızı bir daha görüp görmeyeceğimi bilmiyordum.

Kendime bile açıklayamıyordum ama onu şimdiden özlemiştim.

Bu düşüncelerden kurtulup eve gittim, kendimi direkt yatağa attım, ne kadar uyumaya çalışsam bile nafile..

Gözümü kapattığım an gülüşü geliyordu gözümün önüne.

F=Aşk yok, Aşk yok.

Diye sayıklıyordum ama sanki biri beni göğsümden bastırıyordu gözlerimi kapatıp yine sayıklamaya başladım "aşk yok, aşk yok, aşk yok" ama olmuyordu.

Daralıyordum, balkona çıkıp biraz hava aldım. Sakinleşmeye çalıştım, biraz olsun sakinlemiştim, içeriye girdim bu sefer kafamı dağıtmak için televizyon izlemeye başladım, televizyon izlerken uyuyakalmışım..

Buseden devam =

Eve girdiğimde karşımda Bora ve ailesi vardı.

İ=Kızım nerede kaldın biraz geciktin?

B=Baba ben bugün işten kovuldum.

İ=Neyse sen geç sonra konuşuruz.

Misafirlere hoş geldin deyip odama geçtim, yatağıma yatıp onu düşünmeye başladım "Kahramanımı"

Sonra kendime gelip aşka tövbeli olduğumu hatırladım, telefonda vakit geçirmeye başladım o sırada annem odama girdi.

Z=Kızım Bora seni istemeye geliceklerini söylüyor doğru mu, seninle konuşmuş?

KAHRAMANIM.. +18 (Zoraki Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin