Odesláno

109 7 2
                                    

13.4. 2014
„Odesláno".
Jenom „Odesláno".
Jenom toto jednoduché, ale přesto důležité slovo, které mi mohlo změnit celý život, se objevilo na obrazovce mého notebooku. Právě jsem totiž poslala svoji přihlášku na konkurz do své první filmové role.
Hlavou mi proběhla myšlenka 'Co když to nezvládnu. Co když ze mě budou zklamaní.'. Tuto myšlenku, ale přebilo vyzvánění mého mobilu. Byla to máma. Volala mi, jak to vypadá s tou přihláškou.
„Mami, ještě to nevím, právě jsem to poslala. A navíc Bůhví, jestli tu roli vůbec dostanu." odpověděla jsem mamce na její stupidní otázku.
„Neboj zlatíčko, ty to určitě zvládneš. Máš přece tolik zkušeností." odpověděla máma s jistotou v hlase.
„Díky mami." odpověděla jsem s úsměvem na tváři. Její povzbuzení mi hnedka nezvedlo nejen náladu, ale i sebevědomí.
„No nic. Já už musím končit. Dnes přijdu domů trochu později. Miluju tě." a zavěsila.
Máma a táta mě vždy podporovali v tom, co dělám, ať už se jednalo o zpěv, herectví a nebo obyčejný projekt ve škole. O tři roky mladšímu bratrovi to bylo vcelku jedno, co se kolem mě děje. Má vlastní svět, který se s mým moc nepřekrývá.
Jejda, já jsem vám úplně zapomněla říct, kdo jsem.
Takže, jmenuju se Gina Wilson. Jsem taková normální, poměrně nízká, holka s nezdravě nízkým seběvědomím. Vše pro mě začalo 29. listopadu 1996, kdy jsem spatřila světlo světa. Moje rodina pochází z londýnské čtvrti Croydon, ve které také bydlíme. Ve svých jedenácti letech jsme byli s rodinou na představení v jednom z londýnských divadel. A zde vznikla moje vášeň pro herectví. Od té doby jsem strašně moc chtěla účinkovat v divadle. Moje první role byla v roce 2008, když mi bylo dvanáct let. Byla to role Debbie v muzikálu Billy Elliot. Od té doby jsem hrál a účinkovala hlavně v divadle. Měla jsem také pár malých rolí ve filmech a také jsem už párkrát byla součástí komparsu.
Dnes jsem však podala přihlášku na jednu z hlavní rolí ve filmu Můj život u sousedů. Je podle mé oblíbené stejnojmenné knihy, tudíž bych tu roli fakt chtěla dostat. Role kterou bych chtěla získat je postava Samanthy Reedové, ale když ji nedostanu, tak se svět nezhroutí, a já své štěstí zkusím jindy.
__________________________
Doufám, že se vám první kapitola mého příběhu líbí. Moc se omlouvám, jestli další kapitola vyjde pozdě, ale ještě nevím, jestli budu mít dostatek čas. 😊

Životní roleKde žijí příběhy. Začni objevovat