Capitolul-1 Visul

197 8 4
                                    

-Deci ce vei face in vacanta asta?Il intreaba pe Mike mama lui.

-La bunici,desigur.

-Atunci fa-ti bagajul!

-Bine.

In timp ce Mike isi facea bagajul il suna Andrei,un prieten de la tara:

-Ce e Andrei?

-Te-am sunat sa te intreb daca vara asta vi la Vadu(numele satului)?

-Desigur.

-Chiar si dupa zvonurile despre SlendarMan?

-Da.Eu nu cred in asa ceva.

-Bine.Ne vedem cand ajungi.Pa.

-Pa.

Da,Andrei e cel mei bun prieten a lui Mike,asa ca vorbesc mult la telefon.

Dupa un sfert de ora termina de facut bagajul,Mike îi cere mamei lui niste bani.

Ia îi da si îi spune sa aibe grija in Vadu,pe semne ca si ea credea in lucrurile parenormale de acolo.

Pe drum spre sat,vad un om cu o pancarda pe care scria "aveti grija in Vadu",desigur stiam despre ce este vorba.

Ajuns acolo ma intalnesc cu un om pe care il cunosteam:

-Buna Mike!Ma saluta el speriat.

-Buna Bogdan!De ce esti asa de speriat?

-Na-i auzit?A aparut SlendarMan in sat si eu l-am vazut.

-Serios,SlendarMan?Credeam in el cam pe la 12 ani.

Bogdan pleaca infricosat,Mike îsi continua drumul spre casa bunicilor.

Pov.Mike

Ajuns in casa,bunici ma saluta.Bunica imi spune ca voi dormii in fosta mea camera.Eu ma duc acolo si ma instalez,iar dupaceia îmi pun niste haine pentru fotbal si ma duc sa-l chem afara pe Andrei,dar degeaba fidca se inoptase.

M-am schimbat in pijamale si m-am pus in pat sa dorm,dar înaite sa adorm ma suna Andrei:

-Ai ajuns in Vadu?

-Da.De ce?

-Sa îti spun ca sar putea sa ai un vis viziune in aceasta noapte.

-Bine,acum lasa-ma sa dorm!

Inchid telefonul si ma pun sa dorm,dupa ce adorm incap sa visez ca sunt in padure.Era intuneric,se vedea numai o lumina in departare.Ma indrept spre ea cu teama.Ma simteam rau,de parca imi venea sa vomit.Ajuns acolo imi dau seama ca acea lumina era o casa darepanata.Cand am intrat in ea am vazut o femeie batrana cu un neg mare pe nas:

-Bunvenit copile!Ma saluta ea cu un zambet ciudat.

-Buna!Tu cine esti?O intreb eu cu o frica anosta.

-Eu sunt vrajitoarea din vis.Sunt aici ca sa iti spun ca tu esti alesul.

-Cum adica?Intreb eu curios.

-Adica tu vei salva Vadu.

-De cine?

-De lucrurile supra naturale care se petrec.Raspunde ea putin ragusita.Acum ar fi cazul sa te trezesti!

-De ce?

-Vei vedea.

Ma trezesc si in fata mea era SlendarMan care ma privea insistent.Ma scol repede din pat si iau o bata veche de sub acesta si il lovesc in cap pe Slendar.El cade lat,sangerand puternic.Dar deodata se trezeste si dispare fara urma.

Vacanta de cosmarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum