Capitolul6:Intalnirea cu raul

18 2 0
                                    

  Pov:Mike

  După ce discutăm despre mine și despre faptul că eu sunt alesul ci nu altcineva,mergem toți trei să luăm micul de jun.

  După vreo două ore,imi sună telefonul:

  -Alo!

  -Salut Mike!Vi la un fotbal, la teren?Spune cel care mă suna-se.

  -Scuze dar cu cine vorbesc ? Întreb eu.

  -Sunt Florin.

  -Ah! Păi de ce nu zici așa?Da venim.

  -"Venim"?Dar cu cine mai vi.

  -Vin cu Andrei și cu Rick.

  - Ah!Ok ne vedem acolo.Pa!

  -Pa!

  Eu cu Andrei și Rick ne pregătim si o luăm spre teren.

  Ajunși la teren,ne întâlnim cu mai multi prieteni din sat și începem să ne jucăm.
  Am pierdut o oră pe teren,iar când mai era putin să se întunece, timpul parca se oprise.Mingea rămăsese în aer,iar toți prietenii mei rămăseseră nemișcati.
  Ca prin minune in fața mea apare TrendarMan:

  -Hei copile! Ști ca nu vei putea salva acest sat de către mine! Exclamă el lundu-mă cu un tentacul de gât.

  -Greșești Trendar!Voi salva Vadu iar tu nu mă vei putea opri.Imediat după ce i-am spus asta îi dau una în stomac,el dispare și timpul își revine la normal.

  Prietenii mei nu știau că s-a întâmplat asta,iar când m-au văzut că mă țin de gat ca si cum m-ar durea au venit toți la mine:

  -Ce ai pățit? Întrebă Andrei.

  -Nimic.Spun asta deoarece nu voiam să se îngrijoreze.

  Deoarece era noapte,am luoat-o spre casă împreună cu Rick,Andrei se dusese acasă la el.

  Ajunși acasă,Rick se uita insistent la mine:

  -De ce te uiți așa la mine?Îl întreb eu.

  -Mike,ce s-a întâmplat de fapt la teren atunci când te ținea-i de gât?

  Eu nu am băgat în seamă ce mi-a zis acesta deoarece nu voiam să-i răspund.El n-a mai insistat așa că eu m-am pus să dorm.

Vacanta de cosmarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum