Capitolul 8...Hai sa ne antrenam!

8 0 0
                                    

Pov.Mike

Dupa ce Rick mi-a castigat increderea,toti trei ramanem putin pe ganduri:

-Ba...Stai putin!Inteleg ca trebuie sa ne luptam,dar nu ne-ar trebuii putin antrenament?Intreaba Rick.

-Rick are dreptate!Cum ar trebuii sa ne antrenam Mike?

-Sincer...Nu am nici o idee.Spun eu putin trist.

Cat noi statem sa ne gandim apare Slendar intre noi:

-Ce faceti prieteni?

-Ne gandim cum am putea sa ne antrenam.Spune Andrei.

-Este simplu.Eu va voi antrena!

-Cum ai putea tu sa ne antrenezi?Il intreb eu.

-Logic.Trendar este fratele meu,stiu totul despre el,asa ca este usor sa va antrenez...Problema cea mai mare e ca trebuie sa te invat sa iti folosesti puteriile Mike.

-Eu zic ca mai intai sa ne inveti sa ne luptam cu fratele tau!Ii spun eu.

-Ok.Slendar isi scoate tentaculele si spune.Apucati-ma fiecare de cate un tentacul!

Noi il ascultam,iar apoi ne trezim toti ca suntem in padure:

-Ce nai...Spune Rick neapucand sa isi termine propozitia deoarece incepe Slendar sa vorbeasca.

-Daca ating un om,pot sa il teleportez odata cu mine.Asa v-am adus aici.

-Dar ce facem aici?Il intreaba Rick.

-Acesta va fi terenul de antrenament.Spune el in timp ce scoate niste copaci din radacini cu ajutorul tentaculelor,asa facand un teren drept pentru antrenament.

-Frumos!Spun eu.

Slendar ne da fiecaruia cate un bat.Noi eram nedumeriti:

-Ce ar trebuii sa facem cu niste bete?Intreb eu.

-Eu va invat sa luptati cu sabii...E cea mai usoara modalitate de a te lupta cu Trendar.

-Nu inteleg!Adica,de ce nu am putea sa il atacam cu arme de foc?Intreaba Andrei scrijelind cu batul in pamant.

-Pentru ca,oricine are puterea de teleportale,se poate ferii de proiectile.Raspunde Selndar.Acum,sa incepem antrenamentul!

Slendar ii pune pe Rick si Andrei unul in fata celuilalt,pentru a se antrena amandoi,iar pe mine,ma pune sa stau in fata lui.El isi scoate un tentacul si imi face semn sa il atac.Ma indrept spre acesta cu viteza tinand batul in mana,cand incerc sa il lovesc,imi prinde batul cu tentaculul.

Pov:Andrei

Eu si Rick am stat putin sa il privim pe Slendar cum il antreneaza pe Mike,apoi am inceput si noi sa ne antrenam.Incerc sa fac aceasi miscare ca Mike,de a ma indrepta cu viteza spre oponent,apoi sa incerc sa il lovesc,dar degeaba,Rick imi opreste batul cu al lui,iar apoi acesta ma ataca punandu-ma la pamant:

-De unde sti sa faci asta?Il intreb eu nervos.

-Am facut 5 ani de scrima om ule,tocmai am folosit miscari de baza pe tine.Spune acesta, parand ca se da mare.

Dupa 5 ore de antrenament intens,eu si Rick ne decidem sa luam o mica pauza.Deja obosisem,fiind in acelas timp si morti de sete.Noi chiar nu ne gandisem sa luam niste apa la noi.Mergand spre Slender,sa ii spun daca ne teleporteaza pana la magazin sa luam apa,deoarece hapar nu aveam in ce parte a padurii suntem,vedem ca inca il antrena pe Mike,iar de data asta chiar reusa sa il loveasca pe Slender.Ne-am oprit,incercand sa nu le deranjam antrenamentul,dar dupa ultima lovitura pe care i-o da Mike,acestia se opresc.

Pov:Mike

Dupa 5 ore si ceva de antrenament,eu si Slendar ne oprim,deoarece deja venea noaptea:

-Slendar,du-ne acasa!Spun eu.

-Ok.Prindeti va de tentacu-le.Slendar ne duce pe mine si Rick la casa mea,iar pe Andrei la el.

Fac un dus si ma pun la somn.Adorm imediat,deoarece eram obosit...

Vacanta de cosmarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum