Pov.Mike
A doua zi eu cu Andrei ne-am trezit,ne-am spalat pe fata sa ne trezim mai bine si ne amintem de intamplarea de ieri:
-Andrei stiu ca ieri a fost periculos si cred ca nu mai vrei sa ma urmezi in cautarea mai multor raspunsuri despre Vadu si ales.Spun eu putin trist.
-Tu glumesti?!Te voi urma ori ce ar fi.Spune el spre mirarea mea foarte increzator.
-Multumesc prietene.Ma bucur ca am pe cineva pe care ma pot baza aici in sat.
-Bine,acum sa trecem la ce e mai important,mancare,mie foame frate.Spune Andrei de parca ar fi opsedat de mancare.
Mergem in bucatarie,ne facem cate o omleta,mancam si cand terminam plecam sa il gasim pe Slendar pentru ai pune mai multe intrebari despre ales.
Cand ajungem in padure incepem sa il strigam pe Slendar:
-Frate cred ca nu ne aude.Spune Andrei dezamagit.
-Sunt chiar aici.Spune Slendar,aparand dintr-o data speriendune.
-Cum ai ajuns atat de repede aici?!Il intreaba Andrei pe Slendar mirat.
-Ati uitat eu ma pot teleporta.Spune Slendar dandu-se mare.
-Bine,hai sa trecem la ce este mai important!Spun eu foarte interest.Slendar ne poti povesti mai multe despre ales?
-Desigur.Alesul are mai multe puteri cum ar fi:poate sa se teleporteze,la fel ca mine si este medium,poate vedea viitorul cand vrea.Spune Slendar sigur pe mine.
-Dar eu nu ma pot teleporta si nici nu am viziuni.Spun eu dezamagit.
-Deoarece doar ce ai aflat ca tu esti alesul.Spune Slendar.
-Si cand voi putea sa imi folosesc puterile?Il intreb eu pe Slendar.
-Alin se cam intuneca,hai acasa!Spune Andrei cu putina teama.
-Bine,hai.
Eu cu Andrei plecam dar Slendar ramane in padure.
Cand ajungem acasa la mine Andrei isi suna iar mama sa ii spuna ca doarme la mine in noaptea asta.
Ne punem in pat si cadem intr-un somn adanc.
Imi pare rau ca postez asa rar dar nu prea am idei.
CITEȘTI
Vacanta de cosmar
TerrorEste vara iar Mike,ca orice adolescent pasionat de viata la tara,pleaca in vacanta la bunici.Peste catva timp afland ca se petrec tot felul de lucruri paranormale.