Pov.Mike
Dupa ce ma trezesc incerc sa uit de intamplarea de azi-noapte.A fost chiar de necrezut.
Cand imi revin din incercare,imi pun un tricou albastru si niste pantalon scurti verzi pe mine si ma duc in bucatarie.Acolo imi fac doua oua ochiuri si o cana cu ceai de fructe.
Termin ceaiul si il sun pe Andrei.
-Hei Andrei!Te-ai trezit?Intreb eu foarte grabit.
-Da,de ce?Ma intreaba el foarte curios.
-N-am timp sat-i explic.Vino la piatra!
Piatra era locul nostru,acolo ne jucam cand eram mici.
Eu ma grabesc sa ajung acolo.Nu era asa departe,era langa padure si casa bunicilor e chiar langa ea.
Ma intalanesc cu Andrei si îi povestesc intamplarea de azi-noapte:
-Ce s-a intamplat de mai chemat asa de speriat?Ma intreaba Andrei foarte curios.
-Noaptea trecuta am avut un vis ciudat.Spun eu foarte ganditor.
-Despre ce era visul?
-In vis a aparut o vrajitoare care spunea ca eu sunt alesul care va salva Vadu de chestile paranaormale care se intampla,iar dupa mi-a spus sa ma trezesc deoarece sunt in pericol.
-Si ca-i facut?
-M-am trezit.
-Si dupa?
- L-am vasut pe Slendar in fata mea si repede i-am dat cu bata in cap.Spun cu putina mandrie.
-Ai dat de belea!Spune Andrei speriat.
-Nu-ti face griji,il voi invinge pe Slendar!Am spus eu cu mult curaj.
-Cum?Ma intreaba el putin speriat.
-Vei vedea.Spun eu cu multa seriozitate.Hai in padure!
-De ce?
-Pentru a ne intalni cu Slendar
-Ceee?
-Nu-ti face griji!Va fi bine.
Mergem spre padure,eu cu o bata in mana,iar Andrei cu un pistol cu tranchilizant.
Nu stiu de ce,dar simt ca imi vine sa vomit si nu pot,iar amandoi auzim niste pasi ciudati.
Deodata SlendarMan apare in fata noastra.Andrei a ramas blocat.
Eu incerc sa il lovesc cu bata mea,dar o apuca cu un tentacul iesit dinspate si dupa mai scoate inca 5:
-Ce cautati aici copii?Ne intreaba Slendar.
-Dar tu ce cautai azi-noapte la mine in camera?Il intreb si eu.
-Am vrut sa vad daca tu esti alesul pentru a salva Vadu.
-De ce?
-Pentru a il avertiza.
-In legatura cu ce?
-Cu fretele meu TrendarMan care vrea sa il distruga.
-Ah,in acest caz,eu sunt.Spun eu cu mult curaj.
-Da el e!Zice Andrei foarte infricosat.
-Atunci fugiti!Zice Slendar aratand spre Trendar(TrendarMan arata exact ca Slendar,singura diferenta e ca are o fata desenata).
Eu cu Andrei o l-om la fuga spre sat,desigur cu Andrei in fata mea alergand mai repede de cat un soarece fugind de o pisica.Ajunsi in afara paduri observam ca se inopteaza:
-Acum crezi ca se intampla lucruri supranaturale in Vadu?Ma intreaba Andrei.
-Da.Spun eu cat de cat speriat.Dar acum hai sa mergem la mine,ca stau mai aproape si dormi acolo.
Mergem la mine,Andrei o suna pe mama lui sa ii spuna ca doarme aici,iar eu ma pun in pat cu bata in mana.
Scuzati-ma ca nu am mai postat de mult dar nu am avut cum.Astept si comentari.
CITEȘTI
Vacanta de cosmar
HorrorEste vara iar Mike,ca orice adolescent pasionat de viata la tara,pleaca in vacanta la bunici.Peste catva timp afland ca se petrec tot felul de lucruri paranormale.