Pov:Rick
Este dimineata...Eu ma trezesc si ma duc la baie sa ma spal pe ochi.Ma duc inapoi in camera si vad ca Mike încă doarme.Eu ma pun pe canapeaua pe care am dormit si intru pe facebook sa vad ce mai e.
Deodată SledarMan apare în fata mea.Eu ma sperii si scap telefonul din mana:
-Ăăă... SledarMan?...Ce vrei?Spun eu putin speriat.
Slendar se uita la mine si imi spune in soapta:
-Este periculos!Iar dupa dispare.
Pov:Mike
Este dimineata...Ma ridic din pat si il vad pe Rick uitandu-se in gol:
-Ce-ai patit omule?Il intreb eu,lovindul usor în cap.
-Nimic.Raspunde el cu o voce trista.
Eu il las si ma duc la baie,sa ma spal pe fata si pe dinti.Ma intorc de la baie si il vad pe Rick ca isi face bagajul:
-Frate...De ce iti faci bagajul?El se sperie si se uita la mine ciudat:
-Mike,uite...Eu nu vreau sa iau parte la asta...E periculos!Exclama el cu o voce tremuranda.
Stau si ma uit putin la el,ma dau din usa si ii fac semn sa plece.El se uita la mine si pleaca.Inchid usa si ma pun in pat sa ma mai odihnesc."Am un prieten in minus...Am aflat ce fel de prieteni am...",imi spun eu in gand.
Pov:Rick
Am ajuns in statia de autobuz...Aveam de asteptat avand în vedere ca autobuzul vine la 12 si e ora 10.
A trecut jumatate de ora de asteptare,iar eu ma plictisesc de mor.Dar din fericire il vad pe Andrei indreptanduse spre mine.Eu intind mana sa il salut.El imi da un pumn în fata,iar dupa se uita urat la mine si pleaca.De ce a facut asta?Oare Mike i-a spus ca plec și s-a suparat?
Ca prin magie apare Slendar in fata mea:
-Ce faci?De ce pleci?Ma intreaba el furios.
-Pai ai spus ca e periculos,si m-am speriat.Ii spun eu,putin rusinat.
-Omule...da e periculos,ti-am spus asta pentru ca Mike are nevoie de tine și de tot ajutorul posibil!Spune el,putin dezamagit.Ideea e ca ii esti prieten,si ar trebuii sa ii arati asta!Spune asta iar apoi dispare.
Stau si ma gandesc putin.Slendar are dreptate...Trebuie sa ii fiu alaturi,la fel cum ii sunt toti.
Pov:Mike
Ma trezesc din somn cu o bataie in usa camerei.Era Andrei,care intra si imi spune ca ia dat un pumn lui Rick:
-De ce ai facut asta frate?Il intreb rastinduma la el.Adica inteleg ca ne-a trădat,dar asta a fost alegerea lui.
Deodata,se aude o alta bataie in usa.Se deschide usa usor,si se iveste fata lui Rick:
-Ce ai uitat?Il intreb nervos.
-Am uitat ca suntem amici,si ca trebuie sa iti fiu alaturi in cacatul asta!Spune stand cu capul in jos.Imi pare rau ca am vrut sa plec,am avut un moment de frica.
-Te iert.Adica suntem amici,și nu trebuie sa ne certam.Spun intinzind mana sa dam noroc.
CITEȘTI
Vacanta de cosmar
HorrorEste vara iar Mike,ca orice adolescent pasionat de viata la tara,pleaca in vacanta la bunici.Peste catva timp afland ca se petrec tot felul de lucruri paranormale.