Bekle beni New York

21 0 0
                                    

Selen aşarı gel kızım kahvaltı hazır.

Ah lanet. Yataktan kalkmak istemiyorum. Hata bu gün hiçbirşey yapmak istemiyorum. Sadece uyumak. Uyumak, uyumak ve uyumak.

Selennnn ?

Geldim anne.

Koca popomu kadırarak aşarı indim. Kahvaltı hazırdı ve ben açlıktan ölmek üzereydim. Hemen yemeğe başladım.

Abla ?

Ne var?

Şey birşey söyliycem ama kızmak yok tamam mı ?

Yine ne yaptın ?

Şey ben senin adına hani senin şu çok beğendiğin New York'daki okul varya oraya başvuru yaptım.

Duyduklarımla ağzımdakileri püskürtmem bir oldu. Amk sanki beni kabul edceklermiş gibi..

Mert ablam ablacım benim gerizekyağlı kardeşim seni gebertmeden yukarı kaç yoksa seni elimden alamıcaklar.

Genelde duygularımı belli etmezdim ama heycandan ölebilirdim o okul benim en büyük hayalim. Dünyadaki en büyük yetenek okullarından biri. Benimi kabul edicekler ? Komik. Telefonun sesiyle irkildim.

Alo ?

Efendim.

Selen Sönmez siz misiniz ?

Evet buyrun.

Biz New York'dan arıyoruz başvurunuz kabul edilidi ayrıntıları e-mail adresinize attık iyi günler.

İyi günler.

Ne? Ben ya, ben kabul edilmiştim. Halla olanları idrak etmeye çalışırken mutluluktan çığlık atmaya başladım. Sakib ol Helin. Hemen e-mail adresime girdim. Pazartesi günü kayıt yaptırabilirsiniz uçak biletiniz adresinize gönderilecektir. Uçaktan indikten sonra sizi özel arabamız ile alacağız. Yazıyordu her an kalpten gidebilirdim. Hemen telefonu alır Simge'yi aradım o benim en yakın ve tek arkadaşım. İki gün sonra gidiyordum ya. İki gün. Yeteneğin ne ki? Diye sorduğunuzu tahmin edebiliyorum. Ben dans ediyorum. Ve sonunda bunu profosyenel şekilde yapabileceğim Simge'ye hemen buraya gelmesini söyleyio telefonu yüzüne kapatım. Simge üst kata olduğu için genelde pencereden geliyordu bizim eve. Ve geldi.

Selen noldu amk.

Kanka bak söylicem ama sakin.

Tamam hadı.

Şey ben New York'a gidiyom benim okul şeysi.

Ne? Oha Allahım hemen cevap geldimi biz Mert'le daha dün başvurmuştuk.

Sende bu işin içindeydin dimi tahmin etmeliydim. Bu arada pazartesi gidiyom.

Oha. Annen ne dedi ?

Annemi tamamen unutmuştum.

Annemde sevindi işte şimdiden hazırlığa başlar.

Selen. Annem arıyo aşkım ben gidiyim.

Tamam.

Simge gidince aynanın karşısına geçip kendime baktım. Buna hazır mıydım? Kesinliklle. Sarı saçlarıma baktım dans ederken nasıl savrulacaklarını hayal ettim. Ve iki günüm vardı ben fazlasıyla hazırdım. Bekle beni New York.

Yetenek SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin