4. BÖLÜM

3 3 0
                                    

Selaaamm!!!!
Nasılsınız? Beni soruyorsanız ben çok iyiyim.
Neyse hadi hikayeye geçelim.

***

5. BÖLÜM

*KORKU*

"Peki ailen ya da tanıdıkların geldiğinde görmediler mi sana uf yaptıklarını?" Hayat Asil'in aklına onlar geldi. Tek ailesi, tek dostları, tek kardeşleri...

***

2 ay önce

Hayat Asil onu ziyarete gelenlere gözlerindeki büyük mutlulukla bakıyordu. Onları çok seviyordu. Onlar iyi insanlardı. Bu 5 adam onun ailesiydi adeta. 2 yıl boyunca 2 ya da 3 ayda bir mutlaka geliyorlardı. Onları görünce Hayat Asil acılarını unutuyor, büyük bir mutluluk yaşıyordu. Hayat Asil sırasıyla hepsine göz gezdirdi. En büyükleri orta yaşlı, kahverengi saçlı ve ela gözlüydü. Onun yanında oturan bir diğer kişi genç, neşeli biriydi. Koyu sarı saçları ve mavi gözleriyle oldukça yakışıklı idi. Bir diğeri resim çizdiği sehpanın önüne, yani Hayat Asil'in karşısına yerde bağdaş kurmuştu. O da hafif bronzlaşmış teni, karamel saçları ve karamel gözleriyle oldukça yakışıklıydı. O her zaman Hayat Asil'le resim çizerdi. Bu yüzden Hayat Asil onu biraz daha ayrı seviyordu. Orta yaşlı adamın karşısında, tek kişilik koltuğa oturana kaydı gözleri bu seferde. Simsiyah saçları ve koyu yeşil gözleriyle o da çok yakışıklıydı ama Hayat Asil, onun kaşının kenarında ki derin yara izinden ve her zaman çatık kaşlarından dolayı ondan hep çekinirdi az da olsa. Son olarak yanında, ona sarılan kişiye baktı. Sanırım bu aralarında en neşeli olandı ve sürekli espri yaparak Hayat Asil'i hep güldürürdü. Dağınık açık kahverengi saçları, kahverengi gözleri ve bronz teniyle çok yakışılıydı o da. Hayat Asil onun saçlarıyla oynamayı her zaman çok severdi. Her geldiğinde illa ki onu dizlerine yatırır, saatlerce yumuşak saçlarıyla oynardı.

Hayat Asil ona seslenen orta yaşlı adamla yüzünü çevirdi ve o konuşmadan hemen lafları bir bir ağzından aldı.

"Buraya geldiğinizden kimseye asla söz etmiyceemmm..." Neşeli sesiyle hepsi gülmüştü. Yanında ona sarılan genç kollarını çözüp Hayat'ı kendisine çevirdi.

"Eğer söz ederseeennn..." Hayat'ın karnına doğru ellerini götürünce Hayat Asil kıkırdayarak hemen biraz geri çekildi. "Seni gıdıklarımmm..." Ellerini Hayat Asil ne kadar geri çekilsede karnına götürdü ve gıdıklamaya başladı. Hayat Asil'in kahkahası odada yankılanmaya başladığında odada ki herkes kahkaha atmaya başlamıştı. Biraz sonra karşısında, yerde bağdaş kurup oturan gençte kalkarak arkadaşına yardıma gitti. Hayat Asil kahkahalarının arasından zorla konuşuyordu.

"Ya... Bı... Bıra... Kın... Bıra...kınn..." En sonunda gençler anlaşmış gibi aynı anda bırakınca Hayat Asil bir yandan hala gülerken, gözlerinden akan yaşları silip eliyle karnını okşadı. Sonra elini karnından çekerek birden yanında oturan iki genci kollarının arasına aldı ve onlara sıkıca sarıldı. Gençlerde gülerek onu sararken diğerleri de gelmiş ve Hayat Asil'i sarmıştı. Orta yaşlı adam oturduğu koltukta onları seyrederken huzurla gülümsedi.

"Sizi çok seviyorum..." Hayat Asil'in sessizce fısıldamasıyla onlarda aynı şekilde karşılık verdiler.

"Bizde seni..."

(◕ᴗ◕✿)

427 kelime

Bu bölüm biraz kısa oldu ama bir daha ki bölümleri daha uzun yazcam Allah'ın izniyle...

'Onlar'ı hala merak edenler?

Hayat Asil çok tatlı diyenler?

Onlarda kim? Diyenler...

Baybay diyenler? Ehdusidn













































































Hadi Allah'a emanet.

Ben kaçar...

HAYATIN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin