3.resz

91 1 0
                                    


~Skylar szemszöge~
T:Igen, ezt még megbánod-villantott egy perverz mosolyt.
Én:Igen Gunnarsen?-kérdeztem kicsit flegmán.
T:Sky, beszélhetnénk?
Én:Mond csak, mit szeretnél?
T:Úgy értettem hogy négyszemközt-nevetett.
Én:Hát jó-mondtam majd kicsit arrébb mentünk.
T:Miert mondtad el Kenzienek?
Én:Mert neki is tudnia kell hogy egy fuckboy vagy.
T:Miert?
Én:Nem akarom hogy kihasználd és hogy átessen azon amin más lányok átestek.
T:Csak ez az oka?-jött közelebb.
Én:I..Igen-eléggé zavarba jöttem.
T:Hmm?Inkább nem az az oka hogy tetszem neked?-kérdezte egy elégedett mosoly kíséretében.
Én:Mi?Nem
T:Biztos?-mondta miközben egyre közelebb jött hozzám.
Én:Biztos-mondtam majd hátra léptem egyet.
Én:Mennem kell Gunnarsen, kezdődik az óra. Szia-mondtam majd el indultam.
T:Szia Skylar-mondta.
T:Sky-kiabált utánam.
Én:Mi van már Gunnarsen?
T:A teremben találkozunk-mondta egy szokásos perverz mosoly kíséretében.
Én:Mivel osztálytársak vagyunk Martinus-nevettem, majd Kenzievel vissza mentünk a terembe. Nem sokkal később Tinus lépett be a terembe egy lánnyal. Nem ismerem,más osztályba jár. Martinus hirtelen megcsókolta a lányt,ekkor pedig fura érzésem lett.Nem tudom mi, de nem tetszett hogy megcsókolta. Akaratom ellenére is bámultam őket ahogy ott csókolóznak, persze ezzel nem voltam egyedül.Martinus hirtelen rám nézett, majd egy mosolyt küldött felém, ezt nem tudtam hová tenni. A lány kiment Tinus pedig elindult felém. Megállt a padunk előtt majd közelebb hajolt hozzám.
T:Jobb lett volna ha téged csókoltalak volna meg?-suttogta.
Én:Álmodozz csak Gunnarsen-mondtam majd egy mosolyt küldtem felé. Tinus nem szólt semmit hanem odament Marcushoz és le ült mellé.
Reméljük tetszik a kövi rész❤️ ~E~

Kezelhetetlen_.erzelmekWhere stories live. Discover now