12.resz

70 1 2
                                    


Én:Jóéjt Tinus-mosolyogtam majd elaludtunk.
~Reggel~
Szokásosan az ébresztőre keltem. Martinus nem nagyon akart elengedni.
T:Sky még egy kicsit kérlek.-húzott magához.
Én:Inkább kelj te is, elfogunk késni.-mondtam miközben toltam el magamtól.
Ez után gyorsan elvégeztem a reggeli rutinomat. Lementem a konyhába szüleim ott voltak, Marcussal beszégettek.
Én:Jóreggelt-köszöntem.
A,Ap,M:Jóreggelt-köszöntek ők is.
Fogtam egy almát majd elkezdtem enni.
M:Sky, lassan indulhatunk?
Én:Igen, Martinus is jön?-kérdeztem.
M:Igen de csak később.
Én:Rendben.-mondtam majd elindultunk suliba.
~suliban~
Az első óra unalmasan telt mint szokott. Martinus nem jött be az első órára mint egy igazi fuckboy. Mi lehet olyan fontos hogy nem jön be? Gondolkoztam el.
K:Min gondolkozol ennyire?-kérdésével zavarta meg gondolkozásom.
Én:Nem fontos-mondtam.
Elkezdődött a második óra is, ekkor megjelent Martinus.
T:Jónapot, bocs a késésért-mondta a tanárnak majd leült.
Én:Milyen flegma-mondtam halkan.
Az óra további részén csak tanultunk.
~szünetben~
Kicsengettek, így kimentünk az udvarra. Leültem egy padra, ahova csatlakozott Martinus is és beszélgetni kezdtünk. Mind addig amíg nem jött oda a csaj akivel csókolózni szoktak és megint egymásnak estek.
Én:Itt vagyok én is Gunnarsen-mondtam.
T:Nem látod hogy dolgom van.-mondta flegmán.
Én:Te nem változol Gunnarsen!-mondtam majd vissza mentem a terembe sírva, ahol ott volt Nathan.
N:Sky, mi történt?-jött oda hozzám.
Én:Nem szeretnék róla beszélni-mondtam sírva majd megöleltem Nathant.Ekkor lépet be a terembe Martinus.
T:Ti meg mit csináltok itt?-kérdezte kissé idegesen.
Én:Semmi közöd hozzá!Menj inkább a csajodhoz!Majd Martinus elment, elég idegesnek tűnt már ekkor.
N:Figyelj Sky, tudnál segíteni a magyar háziban?
Én:Igen, persze. Gyere át suli után-mondtam kedvesen.
N:Rendben.
A suli további részén semmi izgalmas nem történt azon kívül hogy Tinus minden szünetben a csajjal smárolt az ajtó előtt.
~suli után~
Én:Nathan mehetünk?
N:Igen-mondta majd elindultunk. A haza fele vezető úton beszélgettünk.
~otthon~
Én:Sziasztok-köszöntem szüleimnek.
N:Jónapot-köszönt nekik Nathan is.
A,Ap:Szi..Sziasztok. Sky nem is mondtad hogy barátod van-mondták.
Én:Nathan nem a barátom, ő az egyik osztálytársam és megkért hogy segítsek neki-mondtam.
A,Ap:Értjük.
Ez után pedig fel mentünk a szobámba. Beszélgettünk majd elkezdtünk magyarozni. Ekkor csapódott a szoba ajtó.Martinus lépett be rajta.
T:Szóval igaz, együtt jöttetek suliból. Nathan te mit keresel itt?-kérdezte idegesen.
Én:Mi közöd van hozzá?-kérdeztem.
T:Sky, ebbe ne szólj bele-mondta hangosabb hangon.
Reméljük tetszik a kövi rész❤️~A~

Kezelhetetlen_.erzelmekWhere stories live. Discover now