Vissza mentem a terembe majd leületem Kenzie mellé.
K:Mi a baj?-kérdezte kedvesen.
Én:Nincs semmi baj-erőltettem magamra egy mosolyt.
K:Látom hogy van valami baj, szóval mesélj.
Én:Hát jó. Tinus meg csókolt, de en ellöktem magamtól.
K:Mi?Martinus Gunnarsen a fuckboy megcsókolt?
Én:Igen, de biztos hogy csak szórakozik. Nem fogom neki megadni az örömöt hogy belé szeressek.
K:Mi van ha megváltozott?
Én:Nem tudom, de nem hiszem-mondtam és ekkor Gunnarsen lépett be a terembe, persze vele volt az a lány akivel csókolózott. Természetesen megint megcsókolta és megint előjött az a furcsa érzés.
K:Sky, jól vagy?
Én:I...Igen-mondtam.
Én:Látod?Pár perce csókolt meg engem most meg egy másik lánnyal csókolózik. Gunnarsen nem változik.
K:Úgy látszik.
Én:Letörlöm a táblát-mondtam majd odamentem a táblához és le töröltem. Majd elindultam a padunk felé de Martinus vissza húzott a csuklomnál fogva, ekkor már a lány kiment a teremből.
T:Csak nem féltékeny vagy?-kérdezte a szokásos perverz mosolyával.
Én:Nem vagyok féltékeny-mondtam.
T:Nem úgy látszik-mondta miközben elkezdett közeledni felém.
Én:Foglalkozz a barátnőddel-mondtam majd ellöktem magamtól.
T:Sky,jól tudod hogy nekem nincs barátnőm-húzott közel magához.
Én:Mert egy fuckboy vagy-mondtam majd ellöktem magamtól, odamentem Kenziehez majd leültem mellé.Nem sokkal később az osztályfőnök is bejött és kezdetét vette az óra, amin csak beszélgettünk.
~Egy kis idő ugrás~
Vége lett a sulinak, ezért el köszöntem Kenzietől majd hazamentem.
Én:Sziasztok-köszöntem a szüleimnek. (Anya=A, Apa=Ap)
A,Ap:Szia-köszöntek ők is.
Én:Felmegyek a szobámba és meg írom a házit-mondtam, ők csak bolintottak majd felmentem a szobámba és neki álltam a házi írásnak. Hirtelen arra lettem figyelmes hogy csörögni kezdett a telefonom. Ez furcsa, Martinus hívott.
Reméljük tetszik a kövi rész❤️ ~E~
ESTÁS LEYENDO
Kezelhetetlen_.erzelmek
FanficMinden egy váratlan költözéssel kezdődik...Egy átlagos lány szomszédjai lesznek a híres Gunnarsen ikrek...Kezelhetetlen érzelmek.. Rá jönni arra hogy egy fuckboy.. Küzdeni a szerelem ellen, az ellen hogy egy fuckboyba legyen szerelmes...Vajon sikerü...