15.resz

60 1 0
                                    


Én:Figyelmetlen voltam és beütöttem-mondtam egy erőltetett mosoly kíséretében.
M:Ami azt illeti-itt közbe szóltam.
Én:Ami azt illeti szeretnénk megkerdezni hogy el  mehetek e Marcussal moziba.
Ap:Persze-mosolygott.
A:Persze hogy elmehetsz-mosolygott ő is.
Én:Köszönöm-mondtam kedvesen.
Ap:Marcus viszont ígérd meg hogy vigyázol Skyra-mondta full komolyan.
M:Megigertem-mosolygott. Majd megvacsoráztunk.Ekkor ért haza Martinus.
A,Ap:Szia-köszöntek.
T:Jó estét-köszönt ő is.
A:Gyere ülj le-mondta majd Tinus leült az asztalhoz és elkezdett vacsorázni.
Ap:Szóval melyik filmet fogjátok megnezni?-kérdezte amikor Tinus megvacsorazott.
M:Még nem tudjuk-nevetett.
T:Miről maradtam le?
A:Skylar és Marcus holnap elmennek moziba-mosolygott.
T:Hogy mi?
Ap:Szerintem ez egy randi-nézett rám és Marcusra.
Én:Mi?Nem, ez nem egy randi.
A:Nem kell letagadnotok.
T:Nem tagadnak semmit, nem randizni mennek!
Én:Miert vagy ebben olyan biztos Gunnarsen?-mondtam kicsit hangosabban.
T:Csak mert!-mondta kicsit flegmán.
Én:Miert?Mi van ha tényleg tetszik Marcus?Mi van ha tényleg randi?
T:Sky, tudom hogy csak fel akarsz dühíteni.
Én:Ha nem haragszotok megyek zuhanyozni, holnap suli.Jó ejszakat-mosolyogtam.
A,Ap:Jó éjszakát-mosolyogtak ők is.
M:Jó éjt-mosolygott.
T:Jó éjt-mondta majd elmentem zuhanyozni, lezuhanyoztam utána pedig felvettem a pizsamám majd a szobám felé vettem az irányt. Hirtelen véletlen neki mentem valakinek, nem más volt mint Martinus.Nem szóltam semmit hanem mentem tovább.
T:Sky, kérlek várj-mondta, de én nem foglalkoztam vele, bementem a szobámba majd leültem az ágyra.
T:Beszélnünk kell-mondta ahogy lépett be a szobába majd leült mellém.
Én:Miről szeretnél beszélni?-kérdeztem flegmán.
T:Most miért kell flegmázni?
Én:Miert? Te nem flegmáztal nem is olyan rég?
T:De, sajnálom.-hajtotta le a fejét.
Én:Mond hogy miről szeretnél beszélni.
T:Szóval, sajnálom ami történt, mégbántam.De Sky, ne hidd azt hogy tudnálak bántani, mert nem. Valamiért nem tudom veled azt megtenni mint más lánnyal, de néha elvesztem az eszem.Te magad mondtad, fuckboy vagyok.-mondta full őszintén.
Én:Megbocsájtok,viszont szerintem meg tudnál változni, képes lennél rá-mondtam kedvesen.
T:Nem hiszem.
Én:Miert zavar hogy Macel elmegyunk moziba?
T:Nem tudom, de lehet féltékeny vagyok. Viszont igaz amit mondtál, hogy tetszik neked Marcus?
Én:Nem, jól ki jövünk Marcussal de csak barátok vagyunk.
T:Akkor miért mentek moziba?
Én:Anyáek meglatták a foltot amit okoztál és azt mondtam hogy figyelmetlen voltam és beütöttem, de Mac szerintem el akarta mondani hogy te voltál és közbe szóltam hogy csak azt szeretnénk kérdezni hogy el mehetünk e moziba.De kérlek ne haragudj Macre, csak félt engem.
T:Nem haragszom-mosolygott.
T:El megyek zuhanyozni-mondta kedvesen.
Én:Rendben-mondtam egy mosoly kíséretében, majd Tinus elment zuhanyozni. Nem sokkal később visszajött és lefekudtünk aludni.
T:Jó éjszakát-puszilta meg a homlokomat.
Én:Jó éjszakát-mosolyogtam majd elaludtunk.
Reméljük tetszik a kövi rész❤️ ~E~

Kezelhetetlen_.erzelmekWhere stories live. Discover now