Bejött a tanár is és kezdetét vette az óra. Az óra kissé unalmasan telt és el is maradt az utolsó 2 óra így hamarabb haza mehettünk.
~Otthon~
Anya a konyhában főzött mint mindig és apával beszélgettek.
Én:Sziasztok!-köszöntem nekik.
A,Ap:Szia!-köszöntek ők is.
Én:Megyek tanulni, elég sok a házi.
A:Rendben de előtte várj egy kicsit szeretnénk valamit mondani.
Én:Igen?
Ap:Este 18:00kor lesz a vacsora és jönnek hozzánk egy hétre mert a szomszéd szülők elmennek otthonról.
Én:Kik jönnek?-kérdeztem.
Ap:Majd megtudod, most pedig menj tanulni.-mondta
Én:Rendben.-majd felmentem a szobába és lefeküdtem.Gondolkoztam hogy kik jönnek?Vagy hányan jönnek?És hol fognak aludni hiszen csak egy vendég szobánk van.Elég sokat gondolkozhattam és még a házim sem volt kész így gyorsan neki kezdtem megírni a házit.Kb 1 óra alatt kész lehettem a házik megírásával majd nyomkodtam a telefont és közeledett a 6 óra így gondoltam lemegyek.
~konyhában~
A:Sky jó hogy jössz, segíts kérlek megteríteni 5 főre.-mondta kedvesen.
Én:Hogy mi? 5 főre?-kérdeztem.
A:Igen!
Én:Rendben-majd megterítettem 5 főre.
Anya hozta a vacsorát és az asztalra tette.Éppen asztalhoz ültünk mikor valaki csengetett.
A:Sky kérlek nyisd ki az ajtót.
Én:Megyek-mondtam miközben mentem kinyitni az ajtót. Kinyitottam és Martinus és Marcus állt előttem 2 nagy bőrönddel a kezükben.
Én:Marcus?Martinus? Mit kerestek ti itt ilyenkor?-kérdeztem.
M:Szüleid nem mondták hogy jövünk, mert szüleink elutaznak egy hétre?
Én:Mondtak valamit de nem mondták hogy ti lesztek azok.
T:Jobb ha hozzá szoksz Sky-mondta egy perverz vigyorral az arcán.
Én:Remek-mondtam kissé flegmán.Majd beljebb tessékeltem őket.
Én:Anya?Apa? Mikor akartatok szólni hogy Marcus és Martinus lesz a vendék?-kérdeztem kissé idegesen.
A,Ap:Azt hittük örülni fogsz neki-mondták.
Én:Hol fognak aludni?Csak egy vendék szobánk van.
T:Majd alszok nálad azaz alszok veled-mosolygott.
Én:Felejtsd el Martinus!
A,Ap:Ami azt illeti Martinusnak igaza van.
Reméljük tetszik a kövi rész❤️~A~
YOU ARE READING
Kezelhetetlen_.erzelmek
FanfictionMinden egy váratlan költözéssel kezdődik...Egy átlagos lány szomszédjai lesznek a híres Gunnarsen ikrek...Kezelhetetlen érzelmek.. Rá jönni arra hogy egy fuckboy.. Küzdeni a szerelem ellen, az ellen hogy egy fuckboyba legyen szerelmes...Vajon sikerü...