Bir yazı daha

9 2 1
                                    

14 Şubat sizler için anlamlı, bizler için anlamsız bir gün. Sevgili, kız arkadaş veya konuştuğumuz biri olmadığı için değil. Kısaca siz demeyelimde benim için anlamsız bir gün. Sebebi çok açık değil mi ? Seviyorsan öyle bir güne ihtiyacın yok ki. Eğer seviyorsan zaten sizler için her gün sevgililer günü, böyle işlerle vakit harcamak yerine bırakında sevgililer gününü kutlamayın. Siz ona sevdiğinizi kalpten söylediğiniz her an zaten o gününüzü sevgililer günü gibi geçiriyorsunuz. Her ilişkide olur olmaz değil yani tartışmalar, kavgalar, ayrılıklar, küslükler her şey basittir aslında. Bu kadar, sizin emek gösteripte ona karşı yaptığınız onca şey bir anda yok olup uçar gider sadece hafif bir tartışmayla. Olurda ayrıldınız, bırakın o ilişkiyi umursamayıp eğer gitti ise sizin ona bir fırsat daha vermeniz gerekemez. O ilişkiyi kaldıramadığı için gitmiştir yada siz o tartışmayı yaşarken o başkasıyla "Aşkım, meleğim, kelebeğim" muhabbetlerine çoktan girmiştir ki, bir ilişkiyi kaldıramayan biri için o muhabbetler emin olun ki o konuştuğu kişi için bile anlamsızdır. Siz sevdikçe, yaşadığınız her gün size özeldir, içten, kalpten, duygularınızla, her anınızla sevin yeter ki. Merak etmeyin, her ilişkide olan başka bir şey daha vardır "Beni Aldatıyor" korkusu. Aslında siz o korkuları yaşıyorsanız, emin olun gereksiz yere yaşıyorsunuzdur. Zaten bazı erkekler bilir, kızlar kendilerinin aldatılıp aldatılmadığını hissedebilir veya sezebilir. Erkekler sizlerede bir kaç sözüm var ; Siz o kızı seviyorsanız, sevgisinden eminseniz kesinlikle aldatmak, başkasıyla konuşmak veya sokaktan geçen her hangi bir kıza bakmayın. Yapmayın bunları ya, zor değil uçkurumuza birazcık sahip çıksak ne olur ? Zor bir şey değil, sadece sabır gerektiren bir durum bu. Neyse bir saçma yazı dizisinin daha sonuna geldik.

Büyütme GözündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin