Ne boka yaradı ?

15 2 2
                                    

Yakılan sigaralar takip etti hayallerimi, her günümde olduğu gibi bir sigara daha hayallerime biraz daha yaklaştı. Basit bir aşk filmi gibi,sonu hep mutlu biten, çocuk kız için her şeyi yapan. Şimdi sizde bu film gibi bir aşk mı istiyorsunuz? İşte böyle filmler diyor ki size ;

Bu olayların tümü sadece fimlerde olur, kız hiç bir zaman filmde ki gibi olamaz, erkek ise o romantik benliğine bürünemez.

Merak etme, bu geceye de karanlık çöktü, yine odamı aydınlatan çakmak ve sigarayı içime körüklediğim'de çıkan ateş. Yine elimde olsa o 15imde yaşadığım aşklara dönerdim, hiç olmazsa mutlu olurduk bir seni seviyorum kelimesiyle. Evliliği hiç bir zaman düşünmedim, daha genç olmamdan kaynaklı bir şey değil. Ailemden gördüm ben, sevmediğin biriyle başını aynı yastığa 20 yıl boyunca koymayı. Merak etmeyin, evlenince daha çok sevmiyorsunuz. Hayatınızı siken bir parça olarak kalıyor o kadar. Eşim, karım gibisinden kurduğunuz o cümleler bir boka yaramıyor, kalk, uyan, işe git, eve dönerken markete uğra iki üç bir şeyler al. Maksat onun gözünde bir sike yaramak, evin ihtiyacını karşılıyormuş gibi görünmek. Sızlamayan bir vicdan var bende, yazdıklarım size itap etmiyor olabilir... Hayat bu sadece nefes al, nefes ver ve öl. Bu 3 düzeneğe kurulmuş bir döngü, başka hiç bir bok değil.

Büyütme GözündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin