2.Bölüm

247 9 3
                                    


MULTIMEDIA:DERİN

Servise bindim. Hemen en arkada soldaki koltuğumu kaptım. 3 haftadır hep oraya oturuyorumda... Benim yeni okul birazcık uzak yarımsaat-1saat arası bişey. 5 kişiyi falan daha aldık. Hiç beklemediğim bişey oldu normalde bizim servis 10 kişi fakat son anda bir kız yetişti ve en arka sağdaki koltuğu kaptı. Yani diğer köşeyi. Kıza dik dik bakmaya başladım. Kızda bunu farkedip bana döndü. Kızın orta boyda, düz , sarı saçları vardı. Gözleri ise ela idi . (Baya da havalıydı😂) aramızda bir anlaşmazlık olmasın diye hemen elimi uzatıp "merhaba ben Kumsal" dedim. Oda bu hareketimi çok sevecen bir şekilde karşılayıp "merhaba ben de Derin" dedi. El sıkıştık. Hemen ardından" bu okula yeni mi geldin senle hiç karşılaşmamaıştık" dedi. "Hayır aslında pek sayılmaz bu okulda 3 hafta önce gelmiştim" dedim. "Yaa ben hep ailemle gidiyordumda artık sıkıldım açıkçası o yüzden bundan sonra bu servisle gelcem" diyip kocaman gülümsedi. Bende gülümsedim. Sonra öndeki veletler çığlık atmaya başladı ve bağırıyorlardı , açıkçası ikimizin de siniri çok bozulmuştu . Derin hemen servisin içinde ayağıya kalkıp veletlere bağırmaya başladı "Kapayın çeneniziiiiii şurada 2 laf edeeemiyoruuzzz" veletler hemen sustu haliyle ;D "ben bile korktum aq" dedim derine."küfür etmediğime duğa et" dedi. Ikimizde kahkahayı patlattık. Öyle böyle zaman geçi verdi. Okula gelmiştik. Derin gerçekten de çok iyi bir kızmış. Bizim büyüklerin katı en üst kattaymış. Bu müdürün sorunu ne !?!?! Derinle merdivenlerden çıkarken derin ikidebir söyleniyordu. "Bu merdivenlerden çıka çıka kas yaptım lan" dedi. Öyle bir kahkaha attım ki bütün merdivendekiler bize baktı. "Ne var yani ayı mı oynuyo burda" dedim. Hepsi hemen önüne döndü. Derinin söylenmeleri yeniden başlamıştı. "Okuldan nefret ediyorum,okuldan nefret ediyorum,okuldan nefret ediyorum,okuldan nefret ediyorum,okuldan nefret ediyorum,okuldan nefret ediyorum ". " " " " . Bir zaman sonra artık saymamaya başlamıştım . Her okuldan nefret ediyorum dediğinde 1,2,3 diye sayıyordum ve şuanda saymıyorum daha doğrusu sayamıyorum. Sonunda en üst kata geldik. Derin hemen sağ tarafa saptı. "Nereye!??" Dedim. "Beni her sabah annemler okula bırakınca bu tuvalete girerim" dedi. Ben söylene söylene arkasından gittim . Tuvalete girdiğimizde birşey farketmiştim. Suyum açılmış ve bütün çantamın içini , kitaplarımı neyim varsa ıslatmış! Hemen derinle birlikte camın önüne çantamı koyduk. Hepsini kurutmaya başladık ah kimi kandırıyorum kurutmaya ÇALIŞIYORUZ!! en sonunda kendi haline bıraktığımız için kuruyordu. "Derin yapıcaz ya geç kaldık" dedim. Derin bana dönüp "sence umrumda mı Kumsal" dedi. Ben başımı olumsuz anlamda iki yana salladım . En sonunda tuvaletten çıkabilmiştik ! Bizim katın koridorunda ilerliyorduk derin "görüşürüz" diyerek 2. Kapıya girdi . O anda onun benden 1 yaş daha büyük olduğunu anladım . Her neyse bu arkadaşlığımızı bozamazdı inşallah 😅. Koridorda bir süre daha ilerledim ve koridorun sonundaki sınıfa geldim kapısının önünde durdum ve kapıyı ittim...

Umursamaz KabusumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin