MULTIMEDIA : Masal ve Esila ( mor tshirt'lü olan masal)
Bütün Plan'ım yerlebir olmuştu. Ama ben vazgeçmeyecektim . Bana yaptığı kötü şeyleri hep aklımda tutacaktım. Ve bu planı uygulayacaktım . Basket maçı saati geldi çattı. Oyuncular yerlerine geçti. Seyircilerde trübüne oturdu (yanlış yazdıysam düzeltin) .
Biz masal ve esilayla tabiki en ön sıraya oturduk. Nasıl olsa bir planımız vardı değil mi ? Hakem düdüğü çalar çalmaz deniz topu kaptı diğer potaya doğru koşmaya başladı. Ve BASKET !! ve yine topu kaptı deniz bu sefer Emre'ye pas attı, ve BASKET !! Masal kıkırdamaya başladı. Hoşlandığını biliyordum zaten itiraf etmişti. Bakalım Emre masaldan hoşlanıyor mu ? onun da birgün ağzını yoklarım. Sonunda maçın son dakkalarına geldik. Bu arada diğer basket maçlarındada son dokunuşu hep deniz yaparmış. Öyle bir kural oluşmuş artık. Ama ben bu kuralı bozmak için varım. Dediğim gibi son dakkalarına gelmiştik . Maç berabereydi. Emre hemen koşup 1 tane basket attı. Ve Deniz'in kulağına "sıra sende koçum" dedi. O sırada bende masalın ve esilanın kulağına " sıra bizde kızlar" dedim. Hemen plan yerimi aldım, yani ayağa kalktım ve "DENİİİZZZ " Diye bağırdım. Deniz ilk takmadı . Sonrada masal ve esilayla beraber "DEENNİİZZ YARRDDIIMMM ETT " diye bağırdık deniz hemen bize döndü , haliyle . Ve basketi kaçırdıııı!!. O sırada düdük çaldı ve maç sona erdi. Çok mutluyduk. Takımda oynayanlar hala ne olduğunun farkına varamadı. Salaklar. Deniz de çok kızgın görünüyordu, Eyvah sıçtık. Emre de olanların farkındaydı. Double sıçtık sıvadık. Maç bittiği için herkes spor salonun çıkışına doğru gidiyordu. Bizde gitmeye başladık "lan acaba bizi döverlermi" dedi Esila. "Yok canım kıza ellerini kaldıramazlar , tabi bana hiç kaldıramazlar çünkü tekvandocuyum" dedi Masal. "Kızım senden korkulur" dedim. Herkes servislere binmiş gidiyordu. Son serviste kalkmıştı . Ama biz yetişememiştik. Arkadan birileri bizi tuttu ve kuytu bir köşeye çekti. Tabiki ağzımızı kapatarak. Deniz beni yine duvara yapıştırmıştı . Böyle giderse yakında sırtım kırılacaktı. "Ne yaptın sen !! " Diye bağırdı. " Bana yaptıklarından sonra bu iyi oldu "dedim sessizce . Ne yapayım abi ödüm Bokuma karışıyor . "Ne yapmıştım ben sana lan !?!!!!" Dedi. bu sefer bende bağıracaktım. "Bak işte o kadar umursamazsınki hiç bir şeyi farkedemiyorsun hem-" dudakları dudaklarımla buluştu . Biraz sonra geri çekildi. "Bu seni susturmaya yetti mi? " Dedi . Sakin ve yumuşak bir sesle. Aniden elimi tuttu ve çrkiştirmeye başladı. Siyah bir porsche 'ye bindirdi . Ve hızla ilerledik. Ben hala olanların şokundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umursamaz Kabusum
ChickLitBu kız tam bir umutsuz vaka o gün gördüğü çocuğa fena tutulmuş bir kız hemde. Çünkü tanışmaları çok romantik olmuştu. Bu kız bu gizemli karanlık çocuğu daha çok tanımak istiyor ama çocuk onu bu tanışmadan sonra takmamaya başlamıştı bile ! Bu ikisin...