3▪︎TEMAS

476 35 9
                                    

Herkese Merhaba
Keyifli okumalar ⚜

3•TEMAS

Uygar abi elini yavaşça ağzımdan çekti , ama hâlâ bana yaslıydı ve ben bu mesafeyi aşmak istiyordum. Ne kadar zor olsa da yüzümü ona dönebilmiştim.

Uygar abi bundan istifaden anlını alnıma yasladı. Nefesi dudaklarıma bu hareketlerine anlam veremiyordum.

"Uzaklaş benden !" Sesim kedi miyavlaması gibi çıkmıştı. Uygar abinin dudakları sinsi bir ifadeyle kıvrıldı.

"Ne zamandır bunun hayalini kuruyorum güzelim. Uzaklaşmaya hiç niyetim yok ." Konuştukça burnuma dolan alkol kokusu midemi bulandırmıştı. Bal gibi sarhoştu ve saçmalıyordu.

"Sarhoşsun sen ne dediğini bilmiyorsun Uygar abi !"

"Bir daha abi dersen öperim , anladım mı? Sadece Uygar diyeceksin ." Ben kurtulmanın derdindeydim o ise abi deyip dememenin.

Daha ne olduğunu anlamadan kafasını göğsüme bastırmıştı.  Kollarımla iteceğim sırada tek eliyle bileklerimi   tezgahın üst kısmındaki dolaplara yasladı .

Geriye doğru gitmemle belim öne doğru kavislendi . Uygar abi birden kendini bana bastırdı . Şuan nefes almayı unutmuştum . Tek yapabildiğim put gibi durmaktı.

Bu teması beklemiyordum. Lânet olsun milim kıpırdayacak yerim yoktu .

Uygar abi bu sefer kafasını boynuma gömmüştü . Dudaklarını sürterek göğüslerime doğru indi .

Rahatsızca hareket ediyordum lâkin tezgâhla Uygar abi arasında resmen sıkışıp kalmıştım. 

Dudaklarını tenimde hissetmek kalan aklımı da başımdan alıyordu .

"Kokun beni deli ediyor. Sana sahip olma isteğimi körüklüyor.  Anlıyor musun beni Duru'm?"

Hayır anlamıyordum başlarda çok hissedemediğim korku içimde büyümeye başlamıştı. 

Sol eli belimden yukarıya doğru aheste bir şekilde çıkmaya başladı. Daha ne kadar ileri gidecekti Allah aşkına. 

" İstemiyorum bırak beni yoksa bağıracağım!"

"Bağır güzelim istediğin kadar. Seni tek ben duyarım . " Bu zorbalığa daha fazla dayanamazdım.

Dizimi kaldırıp sertçe erkekliğine geçirdim. Uygar abinin bunu beklemediği belliydi . Eğilerek iki adım geri çekildi . Şaşkınlık dolu gözlerine daha fazla bakmadan hemen arkamı döndüm.

Merdivenlerden koşarak çıktım . Kendimi odaya nasıl attığımı hatırlamıyordum bile. Berre her şeyden habersiz uyuyordu zaten haberi olsaydı açıklayacak tek kelimem bile yoktu .

Yatağa geçip gözlerimi kapattım ama uyuyabileceğimi hiç sanmıyordum . Her şey teker teker gözlerimin önüne gelip duruyordu .

Bana 'ne zamandır bunun hayalini kuruyorum.' demişti . Beni tanıyor muydu acaba , yok canım hiç karşılaşmamıştık  sonuçta .

Dudaklarının gezdirdiği yerler sızlatmıştı . Nefesini hâlâ tenimde hissediyordum. Daha ileri gidebileceği senaryoları bile istemsiz bir şekilde üretiyordum .

HARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin