{24}- With a part from Draco's POV💚

1.8K 80 95
                                    


η ιστορία έχει πάρει μια τροπή που μου αρέσει απίστευτα πολύ, μιας και μου ήρθε εντελώς αυθόρμητα, και ελπίζω να σας αρέσει και εσάς εξίσου. enjoy <3

-Y/n's POV-

Εγώ με τον Ντράκο. Μαζί. Είναι πραγματικά το καλύτερο που έχει συμβεί στην ζωή μου. Είναι τόσο καλός και στοργικό. Κάτι που αν μου έλεγες στην αρχή της φετινής χρονιάς, όσο κι αν τον αγαπούσα και τότε, δεν θα το πίστευα. Όμως από τότε έχει περάσει αρκετός καιρός. Πλησιάζουν οι διακοπές του καλοκαιριού. Που σημαίνει ότι όλοι θα γυρίσουμε στα σπίτια μας. Όπως και εγώ με τον Ντράκο. Δεν θέλω να τον αφήσω όμως. Στο σπίτι του δεν είναι ασφαλής. Εκεί βρίσκεται και ο Βόλντεμορτ. Εκεί βρίσκεται ο πατέρας του. Δεν είναι ασφαλής εκεί. Και εκτός από αυτό θα μου λείψει πολύ. Θα μου λείψει πολύ η υπέροχη σχέση μας μέχρι να τον δω ξανά την επόμενη χρονιά. Έχει όμως και τα κακά της αυτή η σχέση. Και δεν φταίει εκείνος. Η κατάσταση στην οποία τον έβαλε ο πατέρας του φταίει. Και δεν είχε καν επιλογή. Όπως φαίνεται ο Χάρι είχε δίκιο καθώς ο Λούσιους έκανε πολλά λάθη. Το μεγαλύτερο μάλλον ήταν να πει ότι ήταν υπό την επήρεια της Εξουσιαστικής Κατάρας για να μην μπει στο Αζκαμπάν, όταν έπεσε ο Βόλντεμορτ. Έτσι ο Άρχοντας του Σκότους πήρε τον Ντράκο για να πληρώσει εκείνος για τα λάθη του πατέρα του. Και ο Λούσιους φυσικά δεν έκανε κάτι να το σταματήσει αυτό. Από εκείνη την ημέρα που είπα στον Ντράκο ότι θα τον βοηθήσω δεν έχω σταματήσει να το κάνω. Ο Βόλντεμορτ του έχει δώσει δύο αποστολές. Μου έχει πει όμως μόνο την μία. Η άλλη λέει είναι πάρα πολύ επικίνδυνη και δεν θέλει να μου μιλήσει για αυτήν. Όχι ακόμη τουλάχιστον γιατί είναι νωρίς. Αλλά του το έχω κάνει ξεκάθαρο ότι θέλω να ξέρω τα πάντα.

-Ναι δεν έχω πρόβλημα με αυτό, y/n, ξέρω ότι προσέχεις και είσαι σε επιφυλακή. Δεν φοβάμαι εσένα μην κάνεις καμιά βλακεία, φοβάμαι για εσένα.

Άλλος ένας τσακωμός ξεκίνησε λοιπόν όταν τον ρώτησα για χιλιοστή φορά ποια είναι αυτή η περιβόητη μεγάλη αποστολή. Είδε ότι δεν απάντησα, σημάδι ότι δεν με πείθει και ότι ακόμα περιμένω απαντήσεις στις ερωτήσεις μου οπότε άφησε μια ενοχλημένη ανάσα κοιτώντας αλλού.

-Σε παρακαλώ κατάλαβέ με. Έχω να ανησυχώ για εμένα, για την οικογένειά μου, έχω να ανησυχώ για το αν θα τα καταφέρω, αν ο Βόλντεμορτ νικήσει στον δεύτερο πόλεμο που ξεκινάει! Δεν μπορώ να ανησυχώ και για εσένα!

Don't be shy {Draco x reader}Kde žijí příběhy. Začni objevovat