Өвдөлтгүй хайр бол чин сэтгэл биш !
___________________________________Хамгийн дулаахан зүйлийг би зөвхөн нар л гэж боддог байсан юм ...Гэхдээ ?
^Нилээн том тоглолт болж дууслаа ... Олон хүмүүсээр дүүрсэн тэр том танхимд ганцаархнаа гарч байхдаа би ямар аймшигтай , гайхалтай гэсэн мэдрэмжүүдийг холилдуулсан мэдрэмжээр явсан гэдгийг надаас өөр хэн ч мэдэрч чадахгүй биз ...
Энд ирсэнээс хойших анхны тоглолт энэ байсан болохоор сандраагүй гэж худлаа ярихгүй ээ ... Бүх хүмүүс над руу хараад ... Яг л
"Чи яг хэзээ алдах гэж байна ?"
гэсэн харцаар ширтэж байгаа юм шиг мэдрэгдсэн юм чинь ...
Хөлс урсгасан тоглолт дуусч бариу хувцасаа тайлж орхиод томоо ханцуйтай hoodie-г жийнсэн шорттойгоо хослуулж өмсөөд гарахдаа бэлдэв ... Ах болон бусад хөгжимчидтэй хамт дэлгүүр хэсэхийн хажуугаар утасны дугаар авах шаардлага гараад л одоо залхуутайяа гэгчинь алхаж байгаа нойрмог охин бол ... МЭДЭЭЖ БИ ! ... Хоол ч өгөөгүй байж ингээд дэлгүүр хэснэ гэдэг чинь нүгэл мэдэв үү ! ...
^~30minuts_later
- Бид хэзээ ер нь гэртээ харих вэ ??
Намайг ийнхүү уйлагнан асуухад хажууд байсан Тулгаа хэр тэнэг гэдгийг минь гайхан биширч тасралтгүй миний гонгиноо зангын тухай легц тавьж байв .
Хэрвээ сайхан цатгалан гэдэстэй байсансан бол гүйэмөн дуртайяа дэлгүүр хэсэхгүй юу ? ^
Би хэдэн ч удаа ахаас мөнгө гуйснаа мэдэхгүй юм ... Гэхдээ сэргэлэн тулдаа амруугаа хэдэн юм хийгээд ходоодруугаа оруулсан л даа ... Яахав ... Нөгөө ... Юу л даа ... За за ... Зүгээр л амталгааны бүтээгдэхүүнүүд гудамжаар нэг байсан ... Таалагдсанаа амсаад явсан болохоор их сонирхолтой санагдаж байна .
Ингэж байсаар байгаад ходоодоо цатгачих юм биш үү ??
YOU ARE READING
~Love Story |Choi Beomgyu| Mgl ~
Roman d'amourСансарт түм буман од байдаг ... Тэд зөвхөн шөнө л гайхамшигаа үзүүлдэг 💫 Яагаад өдөр биш гэж ? ~ Учир нь чиний тэр их гялбааны хажууд тэдний гэрэлтэлтдэг чадвар сарничихдаг юм ... Чи бол асар том гэрэл 💫~