A więc może najpierw się poznajmy
Nie wybrałam sobie imienia, a z moim "oryginalnym" czuję się nieswojo. Póki co możecie do mnie mówić Phoenix lub Max, ale najlepiej po prostu bez imienia, bo do tych też nie jestem przekonana.
Co do wieku to mam 14 lat. Tak wiem, gówniara.
Jakby ktoś się zastanawiał jak wyglądam to na okładce narysowałam siebie (od razu mówię, że ja rysuję głównie dla zabawy i nie umiem tego robić). Wiem, że nie widać tam mojej twarzy, ale macie taki mniej więcej zarys mojej osoby, a z resztą poradzi sobie wasza wyobraźnia.
zaimki- she/they w jezyku polskim głównie używam formy żeńskiej np. Zrobiłam zakupy. Natomiast zdarza mi się też mówić np. Zrobiliśmy zakupy. Wy mówcie jak wam wygodniej
Jestem omniromantyczna. Co to tak właściwie znaczy? No więc pewnie większość z was wie czym jest panromantyzm, a omniromantyzm jest bardzo podobny. Tylko, że osoby pan są gender blind i zakochują się w człowieku, jego zachowaniu, a przy tym nie zwracają uwagi na płeć/tożsamość płciową partnera. Ja jak i inne osoby omni jednak zauważamy płeć u potencjalnej drugiej połówki. Jeśli chodzi o moją orientację seksualną to szczerze nie wiem, ale mam jeszcze czas, żeby ją odkryć. Pamiętajcie, że nie musicie się określać.
zainteresowania: No więc tańczę od drugiego roku życia (tak wiem, długo) niestety przez wirusa musiałam przerwać swoją przygodę z tym, ale teraz próbuję powrócić do mojej pasji. Również piszę książki oraz rp ze znajomymi. Jeśli chodzi o muzykę to słucham głównie rocka i indie rocka, ale też czasem randomowe piosenki, które wpadną mi w ucho. Lubię czytać, ale jestem co do tego bardzo wymagająca. Jeśli coś mnie zaciekawi to mogę 300 stron przeczytać w jeden dzień, a jeśli nie to mogę nawet tę lekturę męczyć kilka miesięcy. Lubię wyszukiwać informacji na temat moich ulubionych celebrytów.
Mój ulubiony film to It z 2017 roku, a serial to Defending Jacob, ale kocham też ianotw, st, teotfw, teen wolf i w sumie dużo innych.
Myślę, że to tyle. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej to pytajcie. Przedstaw się w komentarzu jestem ciekawa kto tu mnie śledzi haha
a i ten remix piosenek jaki zamieściłam jest zajebisty i mega polecam posłuchać
trzymajcie się
CZYTASZ
pamiętnik omniromantycznej demigirl
Randomshit posting, przemyślenia, spontaniczne gadanie, ogólnie luźna książka w formie pamiętnika/dziennika. Lubię takie czytać, więc napiszę też swoją