19.

272 17 0
                                    

Ma a gyengélkedő üres szobájában ébredtem. Azért van egy kis előnye, hogy nem kell ma bemennem az órákra az, hogy végre kialudhattam magam. Mondjuk az eléggé rossz volt, hogy nem volt mellettem Draco, de ha minden jól megy akkor holnaptól visszaállunk a régi kerékvágásba. A délelőttöm nem volt unalmas hála az égnek. Madam Pomfrey minden egyes órában ellenőrzött, hogy minden rendben van-e a bokámmal. A nap első felében még társam is volt. Egy hollóhátas fiú került a gyengélkedőre, mert bájitaltan az egyik főzete kicsit balul sült el és három ujja eltűnt a jobb kezéről. Az egész délelőttöt átbeszéltük és jobban megismertük egymást. Ő is velem egyidős, ő is be akart kerülni a házuk quiddich csapatába, de emiatt a baleset miatt neki is el kell engednie ezt az évet.
- Idén érkeztél az iskolába igaz? - kérdezte Justin.
- Igen, a szüleim állást kaptak a Mágiaügyi minisztériumba, így nekem is sulit kellett váltanom.
- Az én szüleim is ott dolgoznak. Sajnálod, hogy el költözetek?
- Egy kicsit még igen, azért hiányzik a régi környeztem meg a régi barátaim, de szeretek itt lenni. Szerintem már jól beilleszkedtem.
- Na ennek örülök. A régi sulidban is volt bál, mert itt minden télen szokott lenni és az az év egyik legjobb eseménye itt. - lelkendezett Justin.
- Nem, nálunk nem volt ilyen. És milyen nálatok egy bál? - érdeklődtem.
- Mint egy normális estély. Mindenki elhív valakit az eseményre, kiöltözünk, táncolunk, bulizunk és jól érezzük magunkat. Azon a napon megszűnik a házak közti versengések is. Azon az estén történnek ám a nagy dolgok is, ha érted. - nézett rám a fiú várva a reakciómat.
- Tök jól hangzik ez az egész, már várom és igen értem mire gondolsz. - nevettünk össze.
- Egyik évben olyan volt, hogy az egész hollóhátas ház a mardekár klubházban ébredt és ugyan ez volt fordítva is és senki nem emlékezett semmire.
- Huha, hát akkor csak jó dolog van ebben a bálban.
- Csak is az. Mindenki ezt várja a legjobban.
- Neked már van valaki akit elhívnál a bálra? - kíváncsiskodtam.
- Nem nincs barátnőm, ha arra gondolsz, de még van idő a bálig. Úgyis mindig az utolsó hétre szoktam hagyni ezeket a dolgokat. Neked van valaki?- kérdezősködött.
Most szívesen eldicsekednék vele, hogy Draco Malfoy barátnője vagyok, de rájöttem, hogy nem szabad ezt.
- Nem nincsen barátom, de azt még előre nem tudom, hogy lesz-e egyáltalán párom a bálra.- meséltem neki.
- A te barátnőd a griffendéles Lilly igaz? - faggatózott.
- Igen, miért kérdezed?
- Csak, mert az a hír járja, hogy a kis csapatotokból együtt van valaki a Draco nevű mardekárossal és még valamelyik évben Lillynek tetszett, azt hiszem és gondoltam, hogy te tudsz valamit, hisz barátnők vagytok, meg Dracoval is osztálytársak vagytok. Talán többet tudsz, mint én.
- Én nem tudok semmi ilyenről. Nem is hallottam azt a történetet, hogy Lillynek bejött volna Malfoy. - néztem kicsit furán.
Nem értem, hogy ezt nekem eddig miért nem mondták el. Tudták, hogy bejön nekem a fiú. Anna még azt is tudja, hogy együtt vagyunk Dracoval és nem is említette. Lehet ő sem tud róla, de azért az egy kicsit rosszul esik, hogy Lilly jelét sem adta a dolognak.

A sok beszélgetéssel hamar telt az idő és már esteledett is. Zajokat hallottam, majd a három barátnőm megjelent az ajtóban. Mindegyikük fülig érő szájjal futott oda hozzám.
- Bent vagyunk a csapatban! - örömködtek.
- Jaj, ennek nagyon örülök. Sajnálom, hogy nem tudtalak megnézni titeket, de biztos vagyok, hogy ti voltatok a legjobbak. - dicsértem őket.
- Jó lett volna, ha te is ott lettél volna, de majd jövőre te is megpróbálod. - próbált vigasztalni Anna.
- És milyen volt a mai napod? Unalmas?- érdeklődött Camilla.
- Ami azt illeti, ma behozták Justint is a gyengélkedőre, szóval volt társaságom. - majd Justinra néztem. - de amúgy nem is meséltetek arról, hogy szokott lenni itt bál.
- Ja igen. Az az évben a legjobb dolog. Eddig minden évben Cedric-vel mentem és remélem idén is, de minden évben hatalmas buli volt.- mesélte Anna.
- Te is nagyon élvezni fogod. Tényleg Dracoval mi van? Már rég hallottunk felőle. - kíváncsiskodott Lilly.
Nem akartam most felhozni azt a dolgot, amit Justin mesélt és azt sem mesélhettem el nekik, hogy együtt vagyunk, szóval valamit ki kellett találnom.
- Mostanában keveset beszélgetünk a házon kívül, de még jóban vagyunk. - hazudtam nekik.
- Na, hát reméljük majd elhív a bálba.
Mikor ezt a mondatot kimondta Lilly, épp akkor jött be Draco.
- Az emlegetett szamár.- lepődött meg Camilla. - Hát te mit keresel itt?
- Csak jöttem megadni a házit Lisának. -gyors válaszolt a fiú.
- Könyvek nélkül?
- Én megjegyzek mindent, nem kellenek nekem könyvek.
- Jól van Malfoy. Akkor hagyunk titeket, hogy megbeszélhessétek a házit. - mosolygott rám Anna.
- Majd holnap találkozunk lányok. - köszöntem el tőlük.
Elmentek a lányok, de abban a pillanatban megjelent Madam Pomfrey.
- Miss Louis, úgy látom már nincs miért itt maradnia, szóval távozhatnak Malfoy úrral. - közölte a hölgy.
Elköszöntem Justintól, majd Dracoval kisétáltunk a szobából.
- Hogy ment a válogató? - érdeklődtem.
- Minden jól ment. Jók voltak a jelentkezők is, de te mindenkit levertél volna. - aztán még jobban magához ölelt.
- És Pansy? Szurkolt neked? - faggattam.
- Ott volt a lelátón, de nagyon idegesítő volt, mert olyanokat kiabált be, hogy " Draco nekem te vagy a legügyesebb", " Draco nálad nincs jobb csapatkapitány". Elviselhetetlen volt. Aztán a válogató után visszakísértem a klubba, majd mondtam neki, hogy még dolgom van aztán jöttem érted.

Bementünk mindketten a házba, de már senki nem volt ott. Mindenki fent volt már a szobájában. Kicsit még lent maradtunk beszélgetni Dracoval és úgy voltam vele, hogy megemlítem neki azt, hogy Lillynek valamelyik évben bejött.
- Kérdezhetek valamit?
- Mit szeretnél?
- Te tudtál arról, hogy Lillynek valamelyik évben bejöttél?
- Ez honnan jött? - nézett rám kérdően.
- Justin mesélt arról, hogy hallott valami olyasmit, hogy négyünk közül valakivel jársz és, hogy arra gondol, hogy Lilly lehetett az, mert, hogy valakimkor tetszettél neki. - meséltem neki.
- Hát egyik nyáron történt valami köztünk. Egy helyen nyaraltunk és ott több gyerekkel minden este kiosontunk a szállóból és a közeli erdőben tábortüzet raktunk. Egyik este Kié a cikeszt játszottunk aminek az a lényege, hogyha az elvarázsolt cikesz a te kezedbe repül meg kell csókolnod azt a személyt aki elengedte. És hát az én kezembe akkor repült bele, mikor Lilly engedte el, de csak egy csók történt semmi más. Aztán lehet ő többet látott bele a dologba, de számomra nem jelentett semmit, csak egy csókot. - számolt be nekem Draco.
- De akkor semmi több nem volt?
- Nem volt semmi más. De neked nem mesélte el? - kérdezte.
- Nem, és kicsit rosszul esett, hogy Justintól kellett megtudnom, de attól függetlenül te sem meséltél róla, addig amíg rá nem kérdeztem. - durcáskodtam.
- Igazad van és sajnálom, de mostmár tudod, hogy mi történt. - majd nyomott egy puszit a homlokomra.
- Nem megyünk fel, mert már jó lenne, ha az ágyamban feküdhetnék.
Majd felmentünk a szobám ajtajához és mikor kinyitottam az ajtót Pansy feküdt a másik ágyon.

You twisted my head - Draco Malfoy fanfictionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant