Çok merak ediyorum. Siz düzenli ilişkisi olanlar! Abi nasıl oluyor da ayrılmıyorsunuz? Asıl merak ettiğim şey benim neden olmuyor?
Çirkinlik var tamam. Ama belki de hala aranızda "önemli olan iç güzellik" diyenlerden kalmıştır. Yok mu? Hiç mi yok? Tamam yokla hiç yok arasında bir fark olmadığının farkındayım da bana da hak verin. Sülalenin tek bekar kızı ben kalıcam bu yaz. Bu yaz diyorum çünkü kuzenimin düğünü var. Herkesten sakladığım bu göbüşü açıcam o gün.
Sırf o düğün ve kına gecesi için diyete başladım. Boru degil tam 16 kilo!!! Ee hani nerde alkışım? Hala zayıflamış sayılmam o da ayrı bi ironi zaten.
Yalnız uzun zamandır beni görmeyen fitne fesat insanların tepkisi ne boktan öyle.
"Ay canııımmm yüzün çökmüş sanki senin."
"Vah! Vah! Hasta mısın kızım sen?"
"Ayy bu koca götlü dobiş de kesin evde kalcam diye kilo vermeye başladı."
Evet canım evet öyle. Benim popom büyük. Evet sevgilim yok. Ama evde kalma konusuna gelince orda bi durucaksın canım. Ben daha gencim. Daha yeni yirmi olucam. Hem yirmi beşten önce evlenmeyi düşünmüyorum.
Beş yılım var. Beş yılda bulurum dimi kızlar? Anneme bunu söylediğimde bana "kör topal biri alır seni de merak etme" diyo hep. O burnumdaki sızlayan direk varya bildiğin büyüyor büyüyor oturma organımı dürtüyor!
Ah eskiler ah!
Yani çok sevgilim olmadı. Ama sonuçta bir kaç tane oldu. Hatta bir tanesi akrabaydı.
Benim aile biraz karışık. Annemle babam yaklaşık on üç yıl önce ayrıldılar. Ayrılmalarının üzerinden geçen ikinci yılın bitiminde babam bir bayanla evlenmek zorunda kaldı. Aman bunlara sonra geliriz.
Her ne haltımsa işte bu çıktığım çocuk üvey annemin (anne diyorum) görümcesinin oğlu. Biraz dıdısının dıdısı kaldı ama öyle yani.
Liseye ilk başladığım zamanlar. Bırak makyaj yapmayı, bıyıklarımı bile aldırmıyorum. Hatta üçünçü köprünün inşaatı benim kaşlarımın arasında başlamış o derece tipsiz, itici bir şeyim.
O çocuk bana nasıl baktı anlamadım. Ilk sevgilim. Dolaylı yoldan akrabayız. El ele bile tutuşmuşluğumuz yok. Sonra şu an hatırlamadığım sebeplerden dolayı ayrıldık. O nişanlandı. Bu yaz evleniyor. Benim bahtsızlığım mıdır nedir benden ayrılan evleniyor yani.
Bende burada oturmuş reklamları izliyorum. Yüzümde garip kokulu bir maskeyle hemde!
Hayır her reklamda sevgililer günü bilmem neleri var. Sokağa çıkıyorsun gülcü bacılar, instagrama giriyorsun, 'erkeklere ne alınır?' 'Kadınlar ne sever?' Sayfaların saçma sapan reklamları.
Ya ecelinize mi susadınız? Ben burada tarih çalışayım. Fatih Sultan Mehmet Istanbul'u fethetmiş, nasıl yapmış, neler etmiş okuyayım siz orada "Aaaa aşkımmmm bana ayıcıklar mı almış?" " Oyy bebişkem bu o istediğim ayakkabılar mı? Hani şu orjinal olaaaan" diye sömürün erkekleri! Yazık kızım yazık. O da bir ananın evladı. Otur evinde demle çayını oh mis. Senin neyine Allah'ın kezbanı ayıcıklar, çikoletler, güller, kalpler bilmem neler?!
Hadi onu da geçtim. Bana neden mesaj atıyorsunuz "Kanki sevgilime ne alayım yea?" diye. Ben ne bileyim lan! Hediye almışlığım mı var benim! Git patlayan sakızlardan al, ya da git molotof hazırla at evine, ev cayır cayır yanarken kezzap için birlikte. Geberin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Münasebet?
ChickLitBir baltaya sap olmak ne kadar zor olabilir? Peki bir baltadan kasıt nedir? İlla kalıplara sığmak zorunda mıyız? Kalıp derken 36 beden streç film gibi pantolonlardan bahsetmiyorum. Onlar da ayrı bir ülke problemi fakat şimdi konumuz bu değil. Kad...