Bölüm 1

72 18 46
                                    

Bazen her şey çok  acımasız başlıyor diye düşünüyorum. Hiç başınıza gelmeyen kaldı mı? Yolunuzu kaybettiniz mi? Hislerinizi en yakınıza bile anlatamadığınız o zaten kendi yüküyle diyip içe attığınız onca şeyi düşündünüz mü? Söyleyeceğiniz sözleri yuttunuz mu? Kafanızdaki karışıklıkla baş başa kaldınız mı?

Sesleri duyar gibiyim "ah ergen lafları, tüm ergenler yaşıyor..." ama bu çok daha farklı bir şey, sıkışıp kaldığım bir masal kitabı gibi ya da kafesin ardından gök yüzünü arzulayan bir kuşun hikayesi gibi.

İşin kötü yani bunun sonu güzel gitmiyordu. Kafanızı karıştırdım farkındayım ama bende karışığım, tamam kızmayın bana anlatmaya başlıyorum.
~

Her şey yaklaşık olarak yeni bir şehire taşınmamla başladı. Nedense içime sinmiyordu başka bir yere gelmek.
Arkadaşlarımı bırakıyordum, zor edindiğim arkadaşlarımı.

O zaman neler olduğu hakkında fikrim yoktu. Arkadaşlarım arasında hep sıcak kanlı gözükmüşümdür,aslında öyleyimde yeni  tanıştığım birini yargılamam, kötü davranmam vs vs vs.
Ama bu  şehire geldiğimiz de gerçekler gün yüzüne  çıkmaya başladı. Bir oyuncunun gerçekte ne kadar kötü olduğunu görürsünüz onun gibi herkesin maskesi tek tek düştü, neyse devam edelim.

Annem ve babamın işi için gelmiştik bu yeni şehire, annem ve babam çok büyük bir şirket sahibiydi ve gereksiz fazla paraları vardı ama yanlış anlamayın bana hep olduğundan daha az para verdiler asla şımartmadılar, asla beni kolaya alıştırmadılar hatta baya zor bir yaşantım oldu diyebilirim.
Ben istemediğim halde baleye başladım 6 yaşımdayken neden yaparsın bunu bir çocuğa? diye sorgulamadım değil.
Sonuç olarak başaramadım ve ailenin hayal kırıklığı olarak döndüm. Beni zorlu kamplara gönderirlerdi ve ellerim ayaklarım kan içinde dönerdim ama onlar için ödüller önemliydi. Bu zamana kadar notlarım hiç düşmemişti fakat özel okulda değil devlet okulun da okuyordum bu da çok zor olsa da dışarıdan beni çok normal yapıyordu. Ailem asla fazlası vermez, kontrol manyağı delilerdi. Evden okula okuldan eve izin varsa bir kaç arkadaşımın evine giderdim.

Şimdi ise başka şehirde yeni bir hayat kuruyordum, başıma geleceklerini bilmeden. Nereden bilebilirdim?

Bu arada ben Ava,
Ava Black...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Çok çok az yazdığımın farkındayım öbür bölüm gelişecek her şey. Yazım hatalarını affedinn🥺 Medya Ava'ya benziyor haberiniz olsun kaçtım 🌻💘

GergousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin