-Odanı yerleştirmeye başladın mı kızım?
Evet tam şu anda odamı yerleştiriyordum ve hala bir problem yoktu, şu an mutluyum çünkü bu odam daha güzeldi. Yatağım cam kenarına dayalıydı böylece yıldızları sayarak uyuyabilecektim. Yatağımın tam karşısında dolabım vardı yanında boy aynam ve kapı girişinde L şeklinde masam üstünde raflar vardı masamın yanında hayatımın en önemli şeyi olan kitaplığım vardı ve tahmin edeceğiniz gibi ilk orayı yerleştirdim.
Annemler hızlı oldukları için okula kayıt etmişlerdi beni. Bu ne hızdı kardeşim?
Sanki kaçıyoruz. Biraz olabilir...minicik.
Tamam gerginim, arkadaş edinmek istemiyorum kimseyle konuşmak da. istemiyorum sadece sessiz sessiz okula gidip sınavlarıma çalışmak istiyordum. Klasik Ava işte. Buna böyle yetiştirilmem sebep değil çoğu arkadaşımı unutmayacağımı söylemiştim ve bu sene derslerime ağırlık vermek istiyordum. Ha birde unutmadan sanki buradaki herkes çok kabaydı yan komşumuz, yanımıza taşınmışlar diyip küfür edip yüzümüze gülüyordu.
Tanrım nereye düştüm ben!!Odamı yerleştirmeyi bitirdiğimde anlımdan oluk oluk terler akıyordu. Ne kadar süredir yerleştiriyorum ben burayı? Sonra içeri birisi adım attı. Annem.
-Merhaba kızım, çok fazla terlemişsin git bir duş al sonra yemeğe gel.
-Peki anne.
Odamdan çıkmasıyla gergin omuzlarımı düşürdüm. Perdeleri kapattım ve odamdaki banyoya doğru ilerledim suyu açtım ve duş aldım, baya uzun sürmüş olacak ki annem ikinci kontrole gelmişti.
-Hadi nerede kaldın!! Yemek hazır!
-Geliyorum.
Seslendikten sonra banyodan çıktım. Üzerime beyaz bol kesim bir sweat altıma ise gri bir eşofman giyip odadan çıktım ve aşağı doğru ilerledim.
Tahmin edileceği gibi annem ve babam resmi kıyafetlerle (galiba onlarla uyuyorlar asla bilmiyorum hep böyle giyiniyorlar) sessiz sessiz oturup yemek yemeye başlamışlardı. Bende sessizce geçip yemeğimi yemeye başladım. Babam aniden sessizliği bozup lafa girdi, buna şaşırdım çünkü sofrada ağzını bıçak açmamalıydı, onlara göre.-Yarın yeni okuluna başlıyorsun, derslerini yüksek tut öğretmenlerin gözüne gir. Şu gereksiz ergen kızlarla takılma parti yasağı kuralımız devam ediyor. Ayrıca arkadaşlık kurma çok fazla bu sene son senen kendini soyutla.
Tanrı aşkına kim çocuğunun asosyal olmasını isterdi! Tabiki sesim çıkmadı isyan etsem ceza alırım.
-Peki baba nasıl istersen.
Sonrasında yemek sessizliğini sürdürdü. Yemek bittiğinde kalkıp odama gittim.
18 yaşındayım ben tamam arkadaş edinmek istemiyorum ama herkesin biraz eğlenmeye ihtiyacı vardır, çok yoruldum beni kısıtlamalarından.Odama geldim ve rahat bir nefes aldığımı sandım bir sürede olsa. Kulağımda kulaklıklarım müzik dinleyerek sessizce kendimi sakinleştiriyordum.
Kapım aralandı biri de çalarak girse keşke ben hep öyle yapmak zorundayım ama onlar öyle yapmak zorunda değildi. Nedense?-Kızım napıyorsun sen boş boş oturarak ? Kalk derslerine çalış o okuldakileri geçmen gerek.
İçimden öyle bir ofluyorum ki bırakın beni rahat ya bırakın. Of of.
Her ne kadar oflasamda sonu aynı işte.-Peki anne başlıyorum şimdi. Özür dilerim.
Şimdi hemen çıkıp gitmesini istedim, bari kendi kendime rahat çalışayım yahu!
-Bir şey daha var, ben ve baban 2 haftalığına bir iş görüşmesine gidicez. Artık 18 yaşında olduğun için seni tek bırakıyoruz. Sana güveniyoruz. Kurallarımızı çiğneme! Bunlar senin iyiliğin için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gergous
Teen FictionBaşka bir şehir de yeni bir hayata başlayan Ava Black yaşayacağı şeyleri bilmiyordu. Normal olur sanıyordu ama bunlar normalden uzaktı. Şimdi ise karar vermesi gereken çok şey vardı.