Yine yeni bir gün uyandım, klasik şeyleri yaptım duş aldım yine su ısınırken kendime baktım. Saçımı bir anda kestirmiştim ve kısacıktı ellerim saçlarıma gitti zordu ama alışıyordum, hoştu. Duşa girdim. Üstümü değiştirdim yine siyah ama araya kırmızı katmıştım bu sefer. Yine siyah bir pantolon ama bu sefer daha bol üstüne kırmızı kıla kollu bir tişört ve kırmızı converselerim saçlarımı ise olduğu gibi bıraktım. Kıvırcık saçlarım kısayken daha hoştu. Ay kendimi seviyorum şuan da şaka gibi.
Bugün canım ceket giymek istemediği için giymedim çantam da tahmin edilebileceği gibi siyah çantamı hazırlayıp kahvaltı yaptım. Yukarı çıktım ve kahvemi içerken bugün olan dersleri inceledim.Biyoloji
Biyolojı
Edebiyat
Ara
Fransızca
Matematik
Matematik6 ders görüyorduk bana az geliyordu o yüzden okulun kurslarına katılmayı planlıyorum ya da okul dışı bir kütüphane bulup kendim çalışırdım.
Bu sefer okula erken gitme kararı aldım. Okulda kimseye yakalanmayacağım köşeleri araştırırdım belki de müdürü bulup ona kursları sorardım evet bu iyi olurdu.Ben bunları düşünürken kapı çalmıştı. Kim olabilirdi ki annemler evde değildi.
Aaa annemlerden dosya isteyen birileri olabilirdi.Düşünmeyi kesip aşağı indim, kapıyı açtım. Mia ve kapıya kolunu yaslamış maviş. Ah bir bu eksikti ben kaçıyorum bunlar geliyor. Bir gidin başka yerde takılın ya.
-Efendim?
-Okula erken gidiyoruz, sende gelmek istersin diye düşündük.
-Bende şimdi çıkıyordum. Okulda kursları sormam gerekiyor.
-Hadi bizimle gel o zaman.
-Peki içeri geçin. Çantamı alıp gelicem.
-Tamam.
İçeri girdiler bende yukarı çıktım hızlıca banyoya girip dişlerimi fırçaladım çantamı alıp aşağı indim.
-Gidebiliriz.
Evden çıkıp arabaya bindik.
-Teşekkür ederim.
Maviş bana baktı. Tamam arkadaş edinmek istemiyorum ama çok tatlı gözleri var, Tanrım keşke benimde böyle gözlerim olsa!! Ve söze girdi.
-Niye?
-Beni aldığınız için.
-Ah onumu diyorsun rica ederim, görevimiz.
Dedi. Bana göz kırparken hepsini dikiz aynasından yapıyoruz. Mia'nın gözlerinin içi parlamıştı, normal çünkü daha dün ona aşktan anlamam demiştim. Zaten anlamıyordum nereden bileyim ben bunun aşk olduğunu anlasam önceden size maviş maviş diye tutturur muyum? Mia da geç kalmadı zaten hemen lafa girdi.
-Öhm öhm bakıyordum da çok yakınsınız.
Hadi açıkla şimdi bakışlarımı yakalamasaydı hoştu, sadece teşekkür der geçiştirirdim. Maviş kızardı, hayır ona noluyorsa teşekkür eden benim ayrıca utanması gereken benim. Neyse zaten yine elim ayağıma dolaştı.
-Ne?!!! Biz mi?! Yok yani şey... ben... sadece teşekkür ettim.
Mia güldü. Neye gülüyorsun kardeşim komik mi? Hayatım da ilk defa yaşıyorum aşk mı değil mi onu bile bilmiyorum. Deli midir nedir ya?
Evet çok aşk kitabı okudum ama kitaplardaki aşklarla gerçekleri asla bir tutmadım. Kitaplar saf ve masum seviyordu ama gerçekler öyle değildi yalan dolan ve aldatmaca zaten buna kendi gözlerimle de tanık olmuştum. Cedric ve eski sevgilisi yüzünden.Sustum, yine. Konuşmadım okula gelene kadar mia arada bana kaçamak bakışlar atıp kalp yapıyordu. Sal be kızım önce içimde yaşayayım.
Maviş ise dikiz aynasından ara ara bakıyordu Mia'nın bakmadığı zamanlar o ara zamanlar oluyordu. Bense ikisinden de canım gözlerimi kaçırmakla meşgüldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gergous
Teen FictionBaşka bir şehir de yeni bir hayata başlayan Ava Black yaşayacağı şeyleri bilmiyordu. Normal olur sanıyordu ama bunlar normalden uzaktı. Şimdi ise karar vermesi gereken çok şey vardı.