Kız arkadaşlarının ameliyat olmasına karşı NCT127
Moon Taeil
Taeil, gergin hissetmeye başladığında sana her zaman güven verirdi. Herhangi bir komplikasyonun ortaya çıkmasının çok nadir olduğunu söylerdi. Muhtemelen tüm küçük güven verici konuşmalarını alnına konduracağı bir öpücükle bitirecek. Ameliyattan sonra sana çok sarılacak, her zaman rahat olduğundan emin olacak.
"İyi olacaksın hayatım! Herhangi bir sorun olmayacak."
Johnny Suh
Johnny'e ameliyatından bahsettiğinde, sana her şeyin yoluna gireceğini söylerdi. Ne zaman gergin hissetsen, sana her şeyin yolunda gideceğini ve endişelenmene gerek olmadığını hatırlatırdı. Ameliyattan sonra seninle takılırdı ve birbirinize sarılırken film izlerdiniz.
''Sana söz veriyorum, endişelenecek bir şey yok. İyi gidecek."
Lee Taeyong
Taeyong, ameliyatın için hazırlanacak kişi olacaktır. Sen evdeyken kendini daha rahat hissetmeni sağlayacak bazı küçük şeylerin yanı sıra tüm ihtiyaçları önceden yanına alırdı. Kendini iyi hissettiğinden emin olmak için her zaman yanında olacak ve ihtiyacın olacak her şeyi anında sana vermeye hazır olacak.
''İyi misin bebeğim? Bir şeye ihtiyacın var mı?"
Nakamoto Yuta
Biraz bile gergin hissetmeye başladığında, Yuta sana sarılır ve öpücükler verirdi. Kötü düşünmeyi bırakmanı söylerdi. Öpücüklerini ve sarılmalarını dikkat dağıtıcı olarak kullanırdı. Ameliyattan sonra da aynı derecede sevimli olacak, seni eğlendirecek ve ağrıyı hatırlamana engel olacak.
"Hayır Bebeğim! Kötü düşünceler düşünmene izin vermiyorum!"
Kim Doyoung
Doyoung, seninle ilgilenmek isteyen biri, bu yüzden bunu sana bebek gibi davranması ve seninle ilgilenmesi için bir bahane olarak düşünüyor. İlaçlarını zamanında aldığından ve vücuduna yeteri kadar sıvı aldığından emin olacak. Bandajlarını değiştirmene yardımcı olacak ve düzgün bir şekilde iyileşmenizi sağlayacak.
''Pekala tatlım, sabah ilaçlarını alma zamanın geldi. İşte biraz su."
Jung Jaehyun
Dürüst olmak gerekirse, ameliyat konusunda senden daha gergin olurdu. Hangi ameliyatı geçirdiğin konusunda detaylı bir araştırma yapardı. Tüm istatistikleri ve her şeyi görmek isterdi. Ameliyattan sonraysa evliymişsiniz gibi davranırdı, Sana yemek yapar ve ihtiyacın olan her şeyi alırdı.
''İyi olacaksın bebeğim. Ameliyatın başarı oranına baktım ve gerçekten yüksek."
Kim Jungwoo
Jungwoo seni üzgün görmekten nefret ediyor, bu yüzden uzaktan bile üzgün göründüğünü fark ettiğinde alnını öper ve ameliyattan sonra yapabileceğin gelecek güzel şeyleri sana hatırlatırdı. Ameliyattan sonra, tüm ihtiyaçlarının parmaklarının ucunda olduğundan emin olacaktır.
"Gergin olduğunu biliyorum ama sonrasında ne kadar iyi olacağını unutma."
Mark Lee
Mark konu sana geldiğinde endişeli bir tip, bu yüzden ameliyat olduğunu öğrendiğinde senin kadar gergin olacak. Ameliyat için girdiğinde seni izler ve ameliyattan çıktığında da orada olur. Sürekli yanında olacak, senin için her şeyi yapmaya ve almaya hazır olurdu.
"Ameliyat? Tanrım, Ameliyat için içeri girmen gerekiyor mu?"
Lee Haechan
Donghyuck senin gergin göründüğünü gördüğünde tek amacı seni gülümsetmek olurdu. Seni mutlu etmek için her şeyi yapardı, hatta mecbur kaldığı için kendini aptal durumuna düşürürdü. Ameliyattan sonra da pek farklı olmazdı. Sadece senin gülmeni ve onunla mutlu olmanı görmek istedi.
"Hadi tatlım! Benim için gülümsediğini görmeme izin ver!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐂𝐓 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒
Fanfiction✨ NCT Reaction - Scenerio - MTL ✨ Tumblr'dan aldığım metinlerin 'çevirileridir.'