dokuz

2.2K 235 206
                                    

"Görende çocuk romantizm sıçıyor sanar. Öyle bir anlatıyorsun ki." Lisa'ya sertçe baktım ancak istemsizce gülümsemeye devam ettim. Ellerim yanağıma gidiyor, Taehyung'un bana güzel bakışını düşündükçe eriyordum.

"Bu kadarcık şeye düşüyor musun cidden? Her normal insan gibi sana iyi misin demiş." Bu sefer Jisoo konuştuğunda elimi kaldırıp susmasını işaret ettim. Onların yorumlarını dinlememe gerek yoktu.

Bugünü hiçbir şey bozamazdı.

"İlk defa öyle baktığını gördüm..." Kızların oflama sesini duysamda aldırmadım. İlerleme kaydediyordum, biraz daha uğraşırsam Taehyung artık beni severdi değil mi?

Tamam sevmesede olur. Nefret eder gibi bakmasın yeter.

"Ben sigara içmeye gidiyorum." Jisoo sıradan kalkarken kolundan tutup bana bakmasını sağladım. "Aegyo denemesi yapacaktık?"

Duraksayıp gözlerini bende gezdirdi. "Lisa ile yapsan?" Hızla kafamı iki yana sallarken o gözlerini bıkkınca sınıf kapısına çevirmişti. "Hey bak, Roseanne geldi. Onunla yap. Ben kaçtım."

Hızla sınıftan çıkınca dudak büzdüm. Taehyung'un karşısında aegyo yapacaksam biri kendimi rezil etmemem için beni izlemeliydi. "Roseanne!"

Roseanne'yi çağırdığım zaman bana bakmış, kaşlarını kaldırarak yanıma gelmişti. "Efendim?" Sevimlice gülümseyip elini tuttum. "Şimdi sana aegyo yapacağım ve sende nasıl olduğunu söyleyeceksin tamam mı?"

Şaşkınca kafa salladığında boğazımı temizledim ve ona kocaman gülümsedim. Ellerimi yumruk yaparak yanaklarımın yanına koydum ve ona "Roseanne unnie, sevimli miyim?" diye sordum. O garipçe bakarken dudaklarımı büzdüm ve yavaşça omzuna vurdum. "Değil miyim yoksa?"

Dudaklarını ıslatıp gülmemek için birbirine bastırdı. "İdare eder." Rolden çıkıp yüzümü eski hâline soktum ve ellerimle gülümsemekten ağrıyan yanaklarımı ovdum. "Bu kadar mı? Rezil etmedim kendimi değil mi?"

Kafasını iki yana salladı. "Hayır ama bir sorun var." Kaşlarımı merakla kaldırdım. "Ne sorunu?"

"Senin sesin... Nasıl desem, biraz kalın?" Omuzlarımı düşürdüm. "Ne yapabilirim, sesimi mi değiştireyim yani?"

"O kadar değil. Sadece sesini daha güzel çıkarmaya çalış, kalın çıkmasın." Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı olumlu anlamda salladım.

***

Jennie spor salonunun kapısına giderek kafasını içeri uzatmış, gözleriyle Taehyung'u arıyordu. Biraz ileride arkadaş grubuyla olduğunu görünce gülümseyerek oraya ilerledi. Yanına yaklaştığı sırada Taehyung tek kaşını kaldırarak ona baktı. "Jennie?"

Kız sırıtıp Taehyung'un bileğinden tutmuş ve onu spor salonundan çıkışına sürüklemeye başlamıştı. "Taehyung nereye!" Taehyung'un arkadaşlarından Jimin'in sesini duymalarına rağmen ona cevap veremeden spor salonundan çıkmışlardı. "Sen iyi alıştın beni peşinden sürüklemeye."

Jennie Taehyung'un dediği şeye kıkırdayıp kimsenin olmadığı bir yerde durmuştu. "Şimdi yapacağım şeyleri garip bulursan unutabilirsin tamam mı?" dedikten sonra kocaman gülümsemiş ve ellerini yanaklarına koymuştu. "Taehyung oppa..."

Oppa?

Kız sesini incelttiği sırada Taehyung anlamazca ona bakıyordu. Dudaklarını büzüp ellerini yumruk yaptı ve hareket ettirdi Jennie. "Beni neden sevmiyorsun ki?"

Taehyung şaşkınca ona bakarken Jennie'nin yaptığı şey gözlerini kocaman açmasına sebep olmuştu. Jennie işaret parmağını Taehyung'un yanağına dokundurup döndürmüş, "Ben sevimli değil miyim?" demişti.

Taehyung ona şokla bakarken düşündü. Geçen gün sigara içip dünyanın en umursamaz insanı gibi davranan kız değil miydi bu?

Neden şimdi karşısına geçip aegyo yapıyordu?

Taehyung'un gözleri bir an kızın sabah kanattığı eline değdi. Hâlâ kızarıktı, yara bandı bile takmamıştı. Derin bir nefes verip elini cebine attı. "Elini ver."

Jennie duyduğu şeyle şaşırarak yumruk yaptığı ellerini açmıştı. Nedenini soracakken Taehyung kızın elini kavramış, cebinden çıkardığı yara bandını açarak yara olan yere yapıştırmıştı. "Sadece kötü göründüğü için yapıyorum. Başka şeyler düşünme."

Jennie şaşkınlıkla ona bakmaya devam ederken kendine gelip Taehyung'un söylediği şeye aldırmadan gülümsedi. "Teşekkür ederim Taehyungie."

Taehyung şaşırarak ona bakınca Jennie gülümsemeye devam etmiş, ellerini hırkasının cebine sokarak okula yürümeye başlamıştı. Başardığını umuyordu.

Taehyung ise gözlerini kırpıştırarak okula ilerleyen kızı izlemiş, söylediği şeyleri algılamaya çalışmıştı.

Taehyungie mi?

Taehyungie mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm kısa olduğu için bu gece bir bölüm daha atacağıım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm kısa olduğu için bu gece bir bölüm daha atacağıım

aside from tunes .·ٜ۬・ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin