Mad About You - Hooverphonic (Live at Koningin Elisabethzaal 2012)
(Baktım ama eğer hata varsa görmezden gelmeye çalışın❤✨)
********************
Sam ve Dean'in yolculuğu bir saatten daha az sürmüştü, vardıklarında ilk işleri sahte FBI kimlikleri ile olay yerini incelemek oldu. Sam etraftaki komşular ve ailelerle konuşurken Dean bir yandan onları dinliyor diğer yandan etrafı koloçan ediyordu. Aniden, içine yayılan bir şüphe ile ilerdeki ağaçların oradan sanki biri onları izliyormuş izlenimine kapıldı. Sonra Sam'in sorgulamayı bitirmek üzere olduğunu belli eden ses tonu yüzünden kafasını odağından ayırmak zorunda kaldı.
Birkaç dakika sonra Impala'yı bıraktıkları boş araziye geri döndüler. Sam sağ kapının orada ayakta telefonuna bakıyor, Dean ise sol kapının orda, karşısında babasının günlüğünü arabanın üstüne koymuş sayfalarını çeviriyordu.
"Çok tanıdık geliyorlar adamım." dedi Sam gözlerini telefonundan ayırmadan. "Tarif ettikleri şu maske... Daha önce gördüğüme eminim."
"Ben de."
Dean de günlükten başını kaldırmadan konuşuyordu. Yaklaşık otuz saniye sonra eliyle son çevirdiği sayfanın üstüne vurdu.
"Bingo!" Şimdi ikisi de birbirine bakıyordu. "Vampirler." dedi Dean bıkkın bir vaziyette. "Maskeli ucubeler." Günlüğü ters çevirip Sam'e resmi gönderdi.
''Evet." Sam başını yana yatırıp babalarının yıllar önce sayfanın kenarına çizdiği ufak resme baktı. "Şimdi hatırladım. Biz bunların soyunu kurutmamış mıydık?"
"Belli ki-" Ama Dean aniden, arkasında hissettiği başka birinin varlığı ile sustu.
Tüm olanlar, ağır çekimde ilerleyen kısa bir aksiyon sahnesi gibi gelişti; Dean çaktırmadan cebindeki bıçağı çıkartıp hızla arkasını dönmüş ve fırlatarak oradaki şey her ne ise tam omzuna isabet ettirmişti. Sam ile birlikte yanlarına gittiklerinde az önce konuştukları maskeli vampirlerden biri ile karşı karşıya kalmışlar ve vampirin kaçmasına fırsat vermeden hemen yakalamışlardı.
Kanlı, pis bir sorgulamanın ardından çocukları dönüştürmek için kaçırdıklarını, aileleri ile beslendiklerini ve küçük vampir gruplarını genişletmek istediklerini öğrendiler. Çocukları nerede tuttuklarını da zorla söylettirdikten sonra Sam Impala'ya ilerleyerek öldürme işini ağabeyine bıraktı.
Biraz sonra Dean yüzündeki kanları silerek kardeşinin yanına geldi.
"Gidip kurtaralım bakalım çocukları."Birkaç dakikanın ardından tarif edilen depoya girdiler, silahlarla etrafı kolaçan ederlerken Dean sağ tarafta gördüğü kapıya yöneldi. Açtığında içerde bir grup solgun çocukla karşılaştı, aynı anda deponun içinde kendilerinden başkalarının varlığını sezdi.
"Dean!" Sam'in de bağırışı ile dört maskeli vampirin onlara doğru hamle yapmakta olduğunu gören Dean, çocukları hemencecik bulduğu odaya geri kitledi. "Burada bekleyin."Neredeyse boynundan yakalayacak olan bir vampiri yılların verdiği hızlı bir refleks ile yakalayıp kafasını kesti. Kellesinin bir diğer vampirin ayaklarının önüne düşüşünü izleyen Dean, saniyelik kaybettiği dikkati yüzünden yakalanıp aniden kendini yerde buldu. Şimdi üstündeki maskeli yaratığı savurmaya çalışıyor bir yandan da iki metre öteye, elinden fırlayan bıçağına uzanmaya çalışıyordu. "Sam!" diye bağırdı, yerdeki boğuşmanın bir benzeri hemen yanlarında ayakta yaşanıyordu. Sam de ona düşen vampirlerden birinin kellesini koparmayı başarmıştı ancak diğeri ile hala uğraşıyordu.
Dean yardım istediği kardeşini göremiyordu, üstündeki vampirin maskesini çıkarmasını izledi. Sivri dişlerini çıkarmış, büyük bir arzu ile boynuna yaklaştırıyordu. Bir an için Dean, artık daha fazla onu krndinden uzakta tutamayacağını düşündü çünkü kollarında derman kalmamıştı. Gözlerini kapattı, yüzünde cesaretle karışık bir korku vardı. Sonra birden, üstünde hissettiği ağırlığın bir anda gittiğini hissetti. Gözlerini açtığında karşısında yüzünde cuzzi bir miktarda kan bulunan, nefes nefese kalmış bir Sam duruyordu. Sam'in uzattığı eli tutup kalkarken hemen yanında maskesi, kellesi ve bedeni başka başka yerlere savrulmuş vampiri gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güney Yakası'ndaki Hayalet
FanfictionFiona Gallagher babası Frank Gallagher'ın ölümü üzerine Chicago'ya geri dönerken, Winchester'lar en yakın arkadaşları meleğin gidişinin ardından yaşamlarına devam etmektedir. Güney Yakası'nda yaşanan tuhaf bir cinayetle iki ailenin yolları kesişirk...