Gdy się przebudziłam próbując nie budzić finna wzięłam telefon i weszłam na instagrama . Na głównej stronie
wyświetliło mi się to zdjęcie :CalebMc._ @finnwolfhard @alice_ ❤️❤️
Komentarze....Odrazu po tym podeszłam do Caleba ....
Alice- co to ma być ? *pokazałam mu ekran telefonu*
Caleb - musiałem hahahaha
Alice - No mi to nie przeszkadza ale nie wiem co na to Finn
Caleb - No najwyżej się obrazi przez dwa dni a potem mu przejdzie
Alice - No nie wiemNieprzepadalidsmy za sobą . Mieliśmy całkiem inne charaktery oraz o ile dobrze mi się zdaje to trochę był zazdrosny ze spędzam więcej czasu z Finnem niż z nim . Caleb również nie przepadał za Noah bo to w końcu on walczył o role Willa .
—skip time—
Zostało 20 minut do końca drogi zdążyłam już się porządnie wyspać i pogadać z innymi również z chloe , wydawała się fajna . Założyłam buty i czekałam aż wysiądziemy . Pogadałam z Finnem i już byliśmy na miejscu , zawsze mieliśmy temat do rozmowy . Gdy wyszliśmy z autokaru chwile się rozejrzałam i odrazu po tym zaczęłam wyjmować walizki z bagażnika autokaru . Przydzielili mi pokój z Millie , Sadie i jakąś Maya . Była dosyć ładna wyglądała ona tak :Po cichu z millie i Sadie gadałyśmy ze nie zabardzo chcemy żeby tu była ale nic nie mogłyśmy z tym zrobić , była tu przydzielona a to nauczyciele decydowali kto ma gdzie być . Ale przechodząc do rzeczy pierwszy dzień był dosyć fajny chociaż nic ciekawego nie robiliśmy . Po rozpakowaniu rzeczy itp . Próbowałyśmy pogadać z sophia lecz ona wolała patrzeć w telefon i nic nie robić .
—kolejny dzień —
Rano z dziewczynami po kolei się ogarniałyśmy a potem poszliśmy cała grupa na plaże . Lecz sophia została w pokoju bo się „źle czuła" nie wiem co miała za zamiary lub co chciała zrobić ale szczerze trochę się jej bałam . Na plaży bardzo dobrze dogadywalam się z Finnem wygłupialiśmy się i robiliśmy różne inne rzeczy gdy weszliśmy do pokoju sophia oglądała telewizje i udawała ze jest chora .. a może jednak nie .. nie miałam pomysłu co ona takiego robiła , i po co tu przyjechała jak miała zamiar się tak zachowywać . Potem poszliśmy na obiad i na spacer . Wieczorem do pokoju niespodziewanie przyszli chłopcy . Nie wiem dlaczego ale sophia momentalnie bardzo szybko odłożyła telefon i zaczęła coś mamrotać . Dziwnie patrzyła się na Finna .. tak jakby się zakochała ? Nie mam pojęcia ale zaproponowała granie w prawdę . Może chciała się czegoś o nas dowiedzieć ?
CZYTASZ
If this one day ...🤍// Finn Wolfhard ||
ActionCzy przez rozwód rodziców życie nastolatki może obrócić się do góry nogami?