Po zakupach wróciliśmy do domu , ogarnęłam się już jak na imprezę i teraz pojechaliśmy do domu Millie dlatego że zawoziła nas Paige . Gdy wszyscy się zebrali około 21 wyruszyliśmy ... Pierwszy raz weszłam do tal ogromnej sali klubowej , w końcu to nie było już dosyć małe miasto tylko Vancouver w Kanadzie . Podeszliśmy do baru, serwowali tam bardzo dużo drinków oraz innych napoi zamówiliśmy co chcieliśmy i usiedliśmy przy stoliku w koncie sali by ludzie potocznie mówiąc nas nie zjedli .
Bawiliśmy się wesoło i fajnie dopóki nie podbił do nas "gang Louisa" widziałam w oczach tego chłopaka nienawiść do Finna ale czemu ? tego się raczej nie dowiem . Wyszliśmy na dwór i zaczęliśmy się kłócić nie pamiętam nawet o co . Chłopacy zaczęli się bić , lecz z Sadie szybko im to przerwałyśmy bo nie wiadomo co by z tego wyszło zwłaszcza ze każdy z nas był pijany... nie ma się co okłamywać zdecydowanie za dużo wypiliśmy. Poszliśmy jeszcze trochę na parkiet i mniej więcej o 2 w nocy wszyscy pojechaliśmy do mnie do domu i zrobiliśmy sobie imprezę na basenie twierdze ,że był to strasznie głupi pomysł.. Noah niechcący wstawił na relacje to zdjęcie które dopiero rano zobaczyliśmy
Nie mam pojęcia kiedy to zrobiliśmy .. CÓŻ zobaczyło to 16 milionów osób i tak zdjęcia z basenu to było nic z porównaniem zdjęć potem z domu robiliśmy dziwaczne rzeczy , ale przy takich chwilach życie naprawdę jest cudowne , gdy otacza cię grono przyjaciół na których zawsze możesz liczyć i obojętnie co się stanie będą cię wspierać .O 6 rano zasnęliśmy zdecydowanie była to niezapomniana impreza . Kiedy się obudziliśmy zaczęliśmy wszystko sprzątać szło nam to bardzo powoli , każdy był na kacu a Noah jeszcze nie wytrzeźwiał. Razem z Finnem poszłam do niego a reszta się rozeszła do siebie . Zamówiliśmy jeszcze małą pizze i włączyliśmy jakiś film. akurat była tam scena rozwodu i pomyślałam że jeśli tata naprawdę nie kochał mamy to była to dobra decyzja zwłaszcza ze moje życie się odmieniło ... stało się lepsze , zabawniejsze , weselsze i pełne różnych nie spodziewanych rzeczy .
CZYTASZ
If this one day ...🤍// Finn Wolfhard ||
ActionCzy przez rozwód rodziców życie nastolatki może obrócić się do góry nogami?