GECE
"Bir bira daha" dedim barmene.
Barmen lafımı ikiletmeden bardağı doldurdu. Lafımı ikiletirse barı dağıtacağımı biliyor. Barı dağıtsam kimsenin gıkı çıkmaz. Tuncay'ın b*k gibi parası var çünkü. Tuncay diyorum da babam olur kendisi. Olan olaylardan sonra aramızda sadece kredi kartlarım ve bankamatikten çektiğim nakit paralar var. Bir yıl boyunca sadece bir kez yüzünü gördüm. O da olan olaylardan iki hafta sonra. Bol öğütlü ve ben senin babanımlı konuşma geçti aramızda. Sonrası ise kredi kartları ve çantalar dolusu para. Her gece yaptığım gibi son içkimi içtikten sonra bardağı yere attım ve kırılışını izledim. Barmen hiç oralı olmadı, alışıktı çünkü. Cüzdanımdan bir deste para çıkartıp, masada sürüterek barmene doğru uzattım. Sonrada çantamı alıp sallanarak dışarı çıktım. Dışarının temiz kokusu hiç hoşuma gitmedi. İçerideki içki ve sigara kokusu daha hoştu. Sallana sallana evimin yolunu tuttum. Topuklu ayakkabılarımdan rahatsız olduğum için çıkartıp elime aldım. Mini elbisemin daha da yukarı çıkmasına aldırış etmeden yürümeye devam ettim. Evim barlar sokağına yakındı. Sonunda evime vardığımda anahtarı anahtarlığa atıp yatak odasına doğru ilerledim. Işığı açmamıştım. Ne gerek vardı. Zaten ışığın nereden yakıldığınıda bilmiyorum. Eve pek uğradığım yoktu. Temizliğe gelen kadın bile benden daha çok duruyordur evde. Temizliğe gelen kadın diyorum ama bir nevi Tuncay'ın muhbiri. Ne yaparsam yapayım anında o kadın sayesinde haberi oluyor. Benimse pek önemsediğim yok. Yatak odasına girdiğimde el yordamıyla evde en çok kullandığım çekmeceyi açtım. İçinden ihtiyacım olan tek şeyi kokaini aldıp çektim. İşte mutlu son. Yatağın üzerine yığıldım. Mutluydum ya da kendimi mutlu olduğuma inandırmaya çalışıyordum. Bu mutluluğum ani bir acı hissedip tüm vücudumun kasılmasıyla son buldu. İçkiyi fazla kaçırdığım sıralarda midem bulanırdı ve titrerdim. Bu da onlardan biri olsa gerek diye düşündüm. Yatakta uzanmak için elimi attığımda elim ne olduğunu bilmediğim bir cisime çarptı ve kırılma sesi geldi. Son bir yılda yaptığım en iyi şeyi yaptım ve umursamayıp gecenin boşluğuna kendimi bıraktım.
İKİNCİ BİR BAŞLANGIÇ İÇİN NASIL?
OY VE YORUMLARINIZI DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM CANISILAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bağımlı Hikayesi
Romanceİsmim gibiyim artık "Gece". Artık eski ben değilim. Artık saf değilim ve hayatımda Bora'da yok. Benim artık bir hayatım yok.