FOTOĞRAFTAKİ BORA TAŞ
BORA
Gözlerimi Gece'nin üzerinden alamıyordum. Benim esmerim ne haldeydi şimdi? Ayağa kalktım. Gece ile göz göze geldim. O mini elbise ona hiç yakışmamıştı. Cılız vücudu öne çıkmıştı. Öfkelenmiştim. Benim utangaç esmerim neden bu haldeydi? Tabi ki benim yüzümden. Gece de bana bakıyordu. Sallanıyordu. İçkili olduğu belliydi. Bir aralar huzur bulduğum gözlere bir yıl sonra kavuşmuştum. Bir yıl boyunca onu hiç görmedim. O kadar çok özledim ki esmerimi. Gece bir adım geri attığında birine çarptı. Herif,
"Yavaş lan önüne bak" dedi.
Sonra Gece'yi baştan aşağı süzüp
"Ya da hızlı gel güzelim. Ben yetişirim sana" dedi.
Hemen fırlayıp çocuğun suratına yumruğu geçirdim. Barda müzik durdu ve çığlık sesleri yükseldi. Durmadan çocuğun suratına yumruk atıyordum.
"Lan it ne biçim konuşuyorsun sen lan" dedim o şerefsizin yakasından tutup havaya kaldırarak.
"Sanane oğlum. İstediğim gibi konuşurum" dedi şerefsiz.
"Ne demek lan istediğim gibi konuşurum. Gebertirim lan seni." dedim. Yakasından bıraktım. Yere düştü ve ardı ardına tekme attım. Ağzı burnu kan içinde kalmış cenin pozisyonunda acıyla inliyordu.
"Sahibi misin lan kızın?" dedi herif.
Dondum kaldım. Tek bir kelime dahi edemedim. Ben onun nesiydim? Barın badigardları kolumdan tutup çekmeye çalıştı. Kolumu onlardan kurtarıp Gece'nin de kolundan tutup dışarı çıkardım. Dışarı çıkar çıkmaz üzerimdeki ceketi çıkartıp Gece'nin beline bağladım. Hiç değilse biraz kapatmıştı bacaklarını. Beni ittirip,
"Ne yaptığını zannediyorsun sen?" dedi Gece.
"Asıl sen ne yaptığını zannediyorsun?" dedim.
"Ne yapıyormuşum ya ben"
"Ne mi yapıyorsun? Gece şu haline bir bak"
"Ne varmış halinde?"
Sokaktaki insanların hepsi bize bakıyordu. Erkeklerin Gece'ye baktığını seziyordum ve sinirden kuduruyordum. Gece'yi tutup kolundan çekiştirdim. Bunu bile özlemiştim. Hatta Gece'nin şimdi yaptığı gibi cırlayıp,
"Ne yapıyorsun sen" demesini bile özledim. Ben esmerimi özledim.
Arka sokaklardan birine doğru Gece'nin o özlediğim ciyaklamasına aldırış etmeden sürükledim. Gece benden kurtulmak için debeleniyordu. Sonunda kolunu elimden kurtardı. Ama yere düştü. Dar ve kısa elbisesi daha da yukarı çıktı. İyiki beline ceketimi bağlamıştım. Girmidiğimiz arka sokakta kimse yoktu ama yine de ne olur ne olmaz? Kim bilir ne kadar süredir bu hallerdeydi? Çaktırmamaya çalışarak elbisesini düzeltti.
"Nasıl bir manyaksın?" dedi Gece.
"Nasıl bir manyak olduğumu sen daha iyi bilirsin" dedim.
"Bilmiyorum. Tamam mı? Bilmekte istemiyorum. Ben seni çoktan unuttum" dedi Gece.
"Bu yalana kendini nasıl kandırmayı düşünüyorsun?"
"Yalan felan değil"
"Yalan Gece. Bunu ikimizde gayet iyi biliyoruz. Kendimizi boşuna kandırmayalım. Biz birbirimizden ayrı yapamıyoruz."
Kahkaha attı Gece.
"Yazık sana. Ciddiyim acıyorum sana. Bir aralar kötü çocuktun Bora Taş be. Şimdi ne haldesin?"
"Sana aşık bir haldeyim. Sende bana"
Gece bir şey söylemek için dudaklarını aralamıştı ki işaret parmağımı dudaklarına bastırıp onu susturdum.
"Şimdi ne dersen de söyleyeceğin şeyler gerçekten hissettiğin duygular değil. Şimdi sen bana seni unuttum diyorsun ya. Ben bir saniye bile olsun bu yalana kanmadım. Çünkü dudakların ayrı gözlerin ayrı konuşuyor be esmerim. Giydiğin elbisenin içinde yatan masum kızı kimse görmesede ben görüyorum. Sen benim illacımdın. Şimdi illaç olma zamanı bende. 1 yıl boyunca sırf birbirimize zaman tanıyalım diye birbirimizin yüzünü dahi görmedik. Ama artık bitti. Sana olan hasrettliğim bitti. Her ne olursa olsun artık seni bırakmam. Birbirimizi bıraktığımız zaman ne hallere düştüğümüzü bulunduğumuz durum açıklıyor. Yani bundan sonra ne sen beni bırakabilirsin ne de ben seni" dedim.
Gece bir şey demeden yavaşça arkasını dönüp gitti.
Ben arkasından onun sallanarak yürüyüşünü izledim. Ne yapıp edip ona bu olanları unutturacaktım. Esmerime kendimi affettirecektim. Sonucu ne olursa olsun.
HEYYY NASILDI BÖLÜM?
KIYMETİMİ BİLİN HERGÜN BÖLÜM ATIYORUM. TABİ BU KIYMET BİLMEYİ OY VE YORUMLARLA YAPIYORSUNUZ.
SİZLERE KÜÇÜK BİR TİYO İLERLEYEN BÖLÜMLERDE BORA GECE'YE BİLDİĞİNİZ MUSALLAT OLUYOR. SIRF KENDİNİ AFFETTİRMEK İÇİN. BU SAHNELERDE GÜLÜCEZ DE ÖFKELENİCEZ DE.
BU ARADA GECE'YE ÇOK DEĞİŞMİŞ DİYORSUNUZ BİRAZ FRENLİYİM Mİ YOKSA DEVAM MI EDEYİM. GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM. ÖPÜLDÜNÜZ:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bağımlı Hikayesi
Romansaİsmim gibiyim artık "Gece". Artık eski ben değilim. Artık saf değilim ve hayatımda Bora'da yok. Benim artık bir hayatım yok.