Üniversite

386 18 25
                                    

FOTOĞRAFTAKİ EREN

EREN

Bu güzelliğin içinde bir ayı yatıyormuş meğer. Hem de kış uykusuna yatmış bir ayı. Yoksa bir insan bu kadar seslenme ve dürtülme sonucunda kalkmaz mı? Bu kalkmayan kişinin kim olduğunu söylememe gerek var mı? Tabiki de Ceyda.

"Kızım kalk yoksa kafandan aşağı ice tea dökerim ha" dedim.

"Yaaa beş dakika daha" dedi Ceyda.

"Oldu canım. Yumurtan nasıl olsun?"

"Omlet yaparsan sevinirim. Haşlanmış sevmem de"

"Ceydaaaa" diye bağırdım. Sesim biraz Ceyda'ya benzemiş olabilir. Yani cırlama. Körle yatan şaşı kalkar.(öhöm yanlışlık olmasın)

"Of ya of" diyip Ceyda yataktan kalktı.

Dışarı çıktım. On dakika sonra Ceyda aşağı indi. Bora'nın arabasına bindik. Ceyda arka koltuğa oturup kemerini taktı. Ben de ön koltuğa oturup kemeri arkadan taktım. Ceyda'yı kemerini takmış bir halde gördüğümde,

"Bebek koltuğu alalım istersen. Daha rahat edersin" dedim.

Ceyda dil çıkardı.

"Sok kız o dilini içeri" dedim.

Kafama vurmak için eğildi ama emniyet kemeri öne eğilmesine engel oldu. Arkasına yaslanıp emniyet kemerini çıkardı ve öne eğilip kafama vurdu ve geri çekilip kemerini tekrardan taktı. Ben kafamı tutarken Ceyda ve Bora sırıtı.

"Görüyorsun abi ben bu huysuzdan çok çekiyorum" dedim Bora'ya.

"Ereeeeen" dedi Ceyda.

"Ne kızım yalan mı? Kafam hala acıyor"

"Beter ol. Susmazsan birazdan daha beteri gelecek" dedi Ceyda elini göstererek.

Ağzıma fermuar çekiyormuş gibi yapıp önüme döndüm. Valla sıyrık bu kız. Can güvenliğin için çenemi kapalı tutsam iyi olur. Mazallah ne olur ne olmaz. Yalnız şaka maka kafam hala sızlıyor. Elide ağırmış. Karısından dayak diyen erkekler gibiyim resmen.

Okulun önüne geldiğimizde Bora arabayı durdurdu. Ceyda'ya baktığımda arabanın camına yapışmış komşusunu gözetleyen teyzeler gibi okula bakıyordu. Arkaya doğru elimi uzattım. Ceyda'nın kafasına vurup cama yapıştıracaktım ki Bora elimi tuttu.

"Ağzına s*çar. Hayır ben olmasam ne yaparsan yap. Ama bu cırlamayı dinlemeye beni de alet etme." dedi Bora.

Haklıydı. Peki ben niye dinliyordum bu cırlamayı ?gülü seven dikenine katlanır dedim sonradan kendi kendime. Arabadan indik. Okul erkek mi doluydu? Yoksa şurdaki eceline susamış erkek müsbetteleri Ceyda'ya baktıkları için mi bana öyle geliyor? Bora da yanımıza gelince Ceyda'ya bakanlar önlerine döndüler. Bora korkusu sonuçta. Benim namım Bora kadar duyulmadığı için beni Bora kadar tanımazlar. Ama bir an önce tanınsam iyi olur. Ceyda için. Üniversitenin kantinine girdik. Masaya oturduğumuzda etrafı kolaçan ediyordum. Ceyda'ya bakan var mı diye? Lan sevgili olmak ne zor işmiş.

"Hayırdır? Fıldır fıldır etrafı kolaçan ediyorsun. Yoksa kızlara bakacaksında güzelini çirkinini mi ayıklıyorsun? Valla oyarım senin o gözlerini" dedi Ceyda.

Tövbe yarrabbim. Ben ona bakan erkek var mı diye etrafa bakayım o bana ne desin.

"Yasabır" dedim.

"Bak bak cevap bile vermiyor" dedi Ceyda.

"Offff" diye iç geçirdi Bora.

"Bora'yı bile baydın Ceyda" dedim.

"Aman. Çokta tın. Baymışmışım. Ben mi baymışım. Siz ikiniz zaten bayıktınız" diye Ceyda kendi kendine söyleniyordu. Ta ki kantinden içeri Gece girene kadar. Erkekler Gece'ye bakmaya başladı. Bu kadar açık giyinmek zorunda mıydı? Bora'nın yerinde olmak istemezdim. Gece kahve aldı ve kantinden çıktı.

"Moda ve tasarımcılık bölümü neredeydi?" dedi Bora.

"Senin bölümünün bir arkasında" dedim.

Tabiki Gece ile aynı üniversitede olmamız tesadüf değildi. Yine herşeyi ayarlamıştık. Burası özel bir üniversite olduğu için her bölüm vardı. Bizimde işimizi kolaylaştırdı. Ceyda ve Bora aynı bölümdeydiler,mühendislik. Ben ise işletme bölümünde.

Kentinden çıkıp bölümlerimizin olduğu binalara gittik. İyi ki Bora ile Ceyda aynı bölümdeydi. Hiç değilse gözüm arkada kalmazdı.

*****

Sonunda dersler bitmişti. Ara sıra Ceyda'nın bölümüne ziyarete gitmiştim. Ceyda özlemine dayanamayıp onu görmeye gittiğimi zannedip ukalalaşıyordu. Oysa ben ona bakan biri var mı diye kontrole gidiyordum. Derslerde de Bora'ya 'bir sıkıntı var mı?' diye mesaj atıyordum. Gerçi son mesajıma cevap vermedi ama neyse. Galiba ben biraz fazla mesaj atmış olabilirim.

Çıkışa doğru ilerlerken Gece ve Cenk'in bir köşede hararetli bir şekilde konuşuyorlarken gördük. Bora'ya baktığımda çenesi kasılmıştı. Kim bilir Cenk ve Gece ne konuşuyorlardı böyle?

SELAM OY VE YORUM BEKLİYORUM

SİZLERE BİR SORU SİZCE GECE BORA'YA HALA AŞIK MI?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Bağımlı HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin