♾🫂✨

188 9 10
                                    

*מי הבינ/ה תכותרת?😅✨*

"הגוף שלנו הוא שלנו הפנים שלנו הם שלנו ולאף אחד אסור להשתמש בזה בשביל לקדם משהו אחר.✨"
-זיגי, זיגזגזון-

*סתם לא חברים אסור לצחוק זה.. זה לא בסדר! וגם מה שהוא עשה בושה לו ובושה לקהילת ישראל! חרא קהילה פשוט חרא קהילה. (כמובן שלא אתם כן? אני מתכוונת לקהילת יוטיוב..) 🥲✨*

נ.מ יונגי

ג'ני נכנסה לחדר וראיתי שפניה היו מזועזעות אויי לא מה ג'ימין כבר עשה לה? "דאדי~" "אה" "אתה חושב ש...." "ש...מה?" "שאני נראת כ-כמו.." "כמו מה?" "אתה חושב שאני נראת כמו דלת¿" "מ-מה?" ניסיתי להחניק את הצחוק אך לא הצלחתי "מה אתה צוחק?!" היא שאלה בכעס ורקע את רגלה ברצפה גורמת לרצפה להיחבל וליצור רעש בגלל נעל העקב שלה "אוי אני מת מי אמר לך את זה?" "הבחור הזה שנתן לי לעלות" "למה הוא אמר לך את זה?" "שאלתי אותו עם זה סקווטיםאו הגדלה כי בוא אין מצב שיש לו תחת כזה גדול.. ואז הוא מזה התעצבן והוא אמר לי כזה תגידי מה את מפגרת זה-" "רגע הוא אמר לך תגיד ואז את?" "כן נו אבל-" "ג'ני בייבי~ אולי כדי שתחזרי הביתה? תשתי מים.. תשני.. תאכלי.. ומחר נהנה!" אמרתי לה והדבקתי נשיקה יבשה על שפתיה "אבל מה אתה תעשה עכשיו?" "אני אלמד אותו איך לדבר" "אוקיי~" היא אמרה בקול מפלורטט ויצא מחדר "אוחחח כמה שאני שונא אותה" מלמלתי לעצמי אחרי שהיא יצאה לכיוון היציאה יצאתי מחדרי לכיוון הספה בסלון לי וג'ימין יש שיחה לעשות תבינו לי יש בעית דקדוק ג'ימין לא יודע לדקדק אז אני כאן בשביל לעזור לו הרי בשביל זה יש חברים לא? ירדתי במדרגות המובילות לסלון "איפה ג'ימין?" שאלתי את ג'אנקוק שישב בספה "ו-למה אתה יושב פה? לא הייתה עם טאהיונג..?" "ג'ימין הלך לשירותים הוא יחזור בקרוב אני מקווה.. והיונגי אמר לי לצאת מהחדר בגלל שהם קיללו.." "אוווו אז-" "חזרתייייייי" "או הינה אתה ג'ימין בדיוק חיפשתי אותך" באמת¿ כעע אמממ מאיפה אני יתחיל... בוא.. בוא שב לידי-*ג'ימין מתיישב ליד יונגי בספה*-מה אמרת לג'ני?" "מ-מי?" "זאתי שעלת לי לחדר.." "אההה זאתייי מה מה אמרתי לה?" "היא סיפרה לי שאמרת לה 'תגיד את..' זה נכון?" "כן נו ו...?" "אתה יודע שאומרים 'תגידי את..' נכון?" "כן אני יודע אבל יצאת לי 'תגיד את' מה זה משנה?!" "זה משנה! לא אומרים תגיד את." "אב-..

נ.מ ג'ין

חוצפן.
שחצן.
מגעיל.
רכושני.
פדופיל.
אלו מילים שתיאורו את טאהיונג הזה. (לא באמת כן? במציאות הוא נשמה טהורה יותר ממני🥲✨) אני לא מאמין שאני צריך להכין להם גם אוכל עכשיו *קול של עקבים יורד במדרגות* "או.." שמעתי לחשוש קטן מאחורי "היי~" מישהי אמרה בקול פלרטטני הסתובבתי ומה שנגלה לעיניי העלה בי זכרונות "ג-ג'ני?" "פאק ג'ין"..


































אני במצב שחזור תאים כרגע אז אין זכות לשפוט🥲✨




























מקווה שנהנתם😚✨







קלטו מה מצאתי😂😂✨

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

קלטו מה מצאתי😂😂✨

אין לי פאקינג כותרת תמודדו, אבל זה ויקוק✨Where stories live. Discover now