נ.מ כלליתטאהיונג וג׳אנגקוק הגיעו הביתה אחרי נסיעה של שקט ורגשות מעורבים ג'ין הכין אוכל במטבח נאמג׳ון צפה מהצד והסניף את ריח הבושם של ג'ין טוב יותר נכון *ניסה* להסניף, יונגי ישב בספה כשבטלוויזיה מוקרנת הסדרה ׳הרפתקאות פין וג'ייק׳ בלופים כי זאת סדרת איכות (🌝✋🏽✨) למרות שיונגי בכלל בוהה בנאמג׳ון שבוהה בג׳ין שלא מפסיק לעשות עיניים למראה שנמצאת בצידו השני של הבית.
ברגע שדלת הבית נפתחה ג׳אנגקוק רץ ישר לחדרו ונעל אותו רובכם יחשבו מה הוא עושה? למה הוא נעל את החדר? הוא וטאהיונג באותו החדר לא? (לא) וחלקכם יחכו שאמשיך אז בטובכם; ג׳אנגקוק נעל את דלתו נכנס מתחת לשמיכה והתחיל להתכתב עם האחת והיחידה..
✨סבתא רחל✨
כמו כן סבתוש היא סבתו של ג׳אנקוק מצד אימו אחרי התאונה של הוריהם ג׳אנקוק ואחיו ביקרו מידי פעם את משפחתם הקרובה
סבתא גרנדמה סבתו השנייה של ג׳אנגקוק מצד אביו זאתי שהוא פחות אוהב כאילו בכל משפחה יש את הסבתא הפחות ״וואו״ (או שזה רק לי?) בכל מקרה סבתוש הייתה צריכה לספר משהו לג׳אנגקוק משהו חשוב שאולי ישנה חיי נכדה האהוב כי הרי סבתא רחל הייתה היחדה שדיברה עם ג׳אנגקוק בגובה העיניים מה שנקרא..נ.מ ג׳ימין
יצאתי במהירות מחדרי שנמצא ״בבית״ של יונגוש שלא מפסיק להפתיע אותי עם מאכלים אקזוטיים כמו אפרסק פיתה ישדברכזהתעשוגוגלנשבעבאמא וכ״ו.. הגעתי למטבח ניחוחות אושר יצאו מהסיר המופלא של ג'ין אבל מה הוא עושה פה? זה לא משנה כרגע כל עוד אשים את ידי על הסיר הזה חיי ישתנו בשני המקרים אבל השאלה היא איך נעשה זאת..
*הכל הופך לשחור לבן*
*כל מה שתשמעו בפרק הזה זה את קול הראש של ג'ימין*מקווה שאתם נהנים מתוכן מעשיר ידע שכזה אני יודעת שנעלמתי לזמן מה אבל חזרתי מקווה שאצליח להמשיך לכתוב עוד בפרקים ולהוציא אותם בזמן בכל מקרה 1 בלילה עוד מעט 2.. בשבילי הלילה עוד ארוך אז אולי אתחיל את הפרק הבא ביי בנתיים שלכם אף אחד ~
בנתיים אוי ג׳יזס.
YOU ARE READING
אין לי פאקינג כותרת תמודדו, אבל זה ויקוק✨
Fanfictionזה ספר ראשון שלי אז אין לי מושג מה לכתוב פה 😅 השיפים הם: טאהקוק: טאה טופ-קוקי בוטום יונמין: יונגי טופ-ג'ימיני בוטום נאמג'ין: נאמג'ון טופ-ג'יני בוטום מקווה שתאהבו 😗💜✨