Dneska je den, kdy se stěhuju za babičkou do Soulu. Upřímně se těším, zároveň bojím, sám nevím. Abych vůbec řekl proč se stěhuju, tak je to kvůli mojí orientaci. Konkrétně mě za to šikanovali a můj otec toho zneužíval. Je mi osmnáct a už jsem dost starý na to, abych se s tím vypořádal sám, jenže babička tak naléhala, že to nakonec dopadlo takhle.
„Tae, pojď už, jinak přijdeš pozdě!" volala na mě mamka z obýváku.
„Už běžím" naposledy jsem se ohlédl, jestli jsem něco nezapomněl, pak už jen zavřel dveře, a šel do auta. Cesta na nádraží trvala cca 35 minut potom jsem jen přestoupil na vlak, a jel k babičce. Začali jsme přijíždět do hlavního města tak jsem ji ještě pro jistotu zavolal. Po hovoru jsem začal hledat taxík. Naštěstí nebyl žádný problém, protože u nádraží je vždycky několik taxíků, takže jsem na jeden z nich nasedl a jel.
„Drobné si nechte" usmál jsem se na řidiče a šel ke dveřím, kde mi hned otevřela babička a přivítala mě vřelým obětím.
„Tae! Zlatíčko moje" začala mě pusinkovat a vtáhla mě dovnitř.
„Pojď, už je všechno připravené, dokonce i tvé oblíbené jídlo" mrkla na mě s úsměvem.
„Jen si vybalím věci, a hned přijdu" usmál jsem se a šel do pokoje kde mě před chvílí zavedla. Postel byla obrovská vedle ní byl malý noční stolek a naproti byla televize. Stěny byly namalované na světle hnědou a zbytek na tmavší hnědou, byla tu i koupelna. Rychle jsem si vybalil věci a naskládal je do skříně. Potom seběhl schody dolů a šel za babičkou. Po jídle jsem ji popřál dobrou noc, protože jsem byl ze všeho unavený, a šel znova nahoru. Udělal jsem večerní hygienu a potom se přesunul do postele. Po chvilce jsem se vydal do říše snů.
ahoj, přicházím s novou knihou, je to moje druhá kniha takže snad se bude aspoň trochu líbit..pokud ne tak jí zkuste dát aspoň šanci<33
(je to moje první gay knížka takže jí berte prosím s nadhledem^^)xoxo
ČTEŠ
We will be together forever [VKOOK] (POZASTAVENO)
FanfictionVšichni máme svoji slabou stránku, dokáže Tae odhalit tu od Jungkooka? Nebo bude další obětí známé party šikanátorů. Násilí ✓ Scény 18+ ✓ Vulgarismus ✓ Top: Jungkook Bottom: Taehyung {předem se omlouvám za chyby a překlepy v textu, dávejte si prosím...