•6•

84 10 33
                                    

Den utekl tak rychle, že už je po škole. Takže je na čase se vidět s Jinem a ostatními. Abych jim povyprávěl jak moc špatně jsem dopadl, asi mi samotnému to ještě pořádně nedošlo.

Co si tak pamatuju, říkal ať jdu dozadu na hřiště pod tribuny, prý tam tráví dost času.

Zamkl jsem skříňku a vydal se k tribunám. Chvilku jsem bloudil po celém dolním patře s domněnkou že najdu dveře ke stadionu, ovšem místo toho jsem zabloudil do jakéhosi skladu s knihami. Bylo tu děsivé ticho a začínal jsem si připadat jako v nějaké detektivce. Místnost jsem urychleně opustil a běžel zpátky.

Nakonec jsem zvolil jednodušší způsob, a školu opustil, s tím že ji celou obejdu až ke stadionu. Pár minut mi trvalo než jsem tam došel, ale aspoň jsem konečně tam, kde mám být. Teď se ještě dostat pod tribuny.

Sešel jsem schody směrem dolů a z povzdálí už viděl Namjoona jak na mě mává z jedné spodní řady. Mile jsem se na něj usmál a přidal do kroku, s domněnkou že se tam dostanu rychleji.

„Podívejme, kdo nám konečně přišel" zahulákal Hobi a poukázal na mě.

„Huh? Tae!" otočil se Jin a hned ke mně přiskočil „Tak co, jaké to tam je, s kým sedíš a co Yoongi s Jiminem, potkal jsi je?" začal se vyptávat, moje hlava začala vymýšlet smysluplné věty abych na to odpověděl aspoň trochu srozumitelně a hlavně opatrně protože až se vše dozví tak bych se nedivil kdyby tu musela přijet rychlá.

„Noo" zkousl jsem si ret a ruce spletl k sobě.

„No?"

„No, je to tam..já vlastně ani nevím byl jsem tam jen jeden den nemůžu si hned dělat obrázek" rozhodil jsem rukama a povzdechl si.

„Sedím s Jungkookem" zamumlal jsem nevýrazně ale tím jsem na sebe upoutal stoprocentní pozornost.

„Cože?- Slyšel jsem dobře?" pohledem jsem sklouzl k Jinovi kterému začínalo pomalu cukat oko.

„Hele já za to nemůžu, to ta bestie mě s ním posadila" řekl jsem na svoji obranu a zakoukal se do určitého bodu.

„Tae má pravdu, nemůže za to" odvětil zezadu Namjoon a popošel l k Jinovi.

Žádná odpověď, bez jakéhokoli dalšího vyjádření. Jen dlouhé zírání za nás které mě donutilo se otočit.

Byl tam, člověk o kterém tady už nejmíň pět minut debatujem, viděl jsem ho a nebyl sám. Byli tam s ním další čtyři kluci..nemám ponětí kdo to je nebo co to je, ale něco mi říká že budou patřit od Kooka do party.

„Woojin, San, Kai, Xion a Jungkook nerozlučná parta která dělá jenom potíže" obeznámil mě Hobi a dál tiše pozoroval.

Už jenom ta chůze přes celé hřiště působila hodně dominantně. Dokonce se tak i tvářili, šel z nich celkem strach.

Pozoroval jsem je přes roh tribuny, ale najednou jsem stratil rovnováhu a na pár sekund se zjevil mimo můj ochranný roh. Urychleně jsem se schoval zpátky a už radši nevykukoval.

„Tak fajn" vydechl jsem „Můžete mi prosím někdo říct kdo jsou oni.. jakože, ti kluci?" ukázal jsem prstem směrem kde ještě před chvílí šli a čekal co z nich vypadne.

Jin nevypadal že by byl schopný mluvit, Hobi je stále pozoroval a Namjoon se toho naštěstí ujmul.

„Takže" odmlčel se a vzhlédl k mojí maličkosti „Woojin, znásilnil už několik dívek, říká se o něm že bloudí po různých místech a čeká na svoje oběti..je to celkem strašidelné ovšem nikdo s tím nic nedělá protože by kvůli tomu nastali ještě větší potíže..

„Další je San, ten je známý jako slušný rváč..popral se už s několika lidmi a ještě nikdy se nestalo že by prohrál"

„Kai, už vykradl nekolik obchodů, večerek a nevím čeho všeho, vždycky se mu to povede a to i pod nejlepšími kamery. Netuším jak to dělá, je v tom prostě dobrý"

„Xion, ten se nejvíc baví s Jungkookem, je známý jako dealer. Chceš nějakou látku? Stačí se obrátit na něj a on jí sežene do pár hodin..účtuje si za to dost slušné prachy takže patří mezi ty bohatší, celkově všichni pocházejí z těch bohatších rodin" dopověděl Namjoon a mně začalo docházet s kým mám tu čest.

omlouvám se za tu konečnou charakteristiku osob, soo musí to tu být napsané ať máte potom do budoucna přehled<3
s jakou osobou by jste se chtěli nejvíc bavit?
nevím proč ale zajímá mě too :d

xoxo

We will be together forever [VKOOK] (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat