•10•

66 8 4
                                    

Jk pov.
„Dáme šluka?" jen jsem kývl ať mi podá, kouř jsem nasál do plic a následně vyfoukl. Miluju ten pocit, každodenní terapie sice jen na pár minut, ale stačí.

Ještě chvilku jsme tam jen tak stáli a pak už přišli ostatní. Měl jsem v plánu sprdnout Taehyunga, nakonec jsem se rozhodl pro druhou variantu že mu pak napíšu.

„Kurva kdes byl, dneska u tribun byli fighty a byl tam ten tvůj Taehyung" zbystřil jsem když dořekl poslední slovo.

„S kým" zajímalo mě, kdo měl tu čest.

„S Gwinamem" nevěřícně jsem se otočil na Xiona a potáhl si.

„Stalo se tam něco?"

„Celkem jo, Taehyung chránil Jimina. Spíš se o to snažil" řekl s neutrálním výrazem a stoupl si vedle mě „skončil celkem dobytý"

„Všiml jsem si" típl jsem zbytek cigarety a vytáhl mobil. Projel jsem ig, usoudil že tam není nic zajímavého a následně ho vypnul.

„Musím jít, dáme sraz tam kde vždycky" mávl na nás San a z minuty na minutu byl pryč.

„Též jdu" plácl jsem Xiona po rameni a rozešel se pryč.

Cestou jsem skočil do obchodu pro nějaké jídlo a pak šel domů.

Tae pov.
Před školou naštěstí nebyl, ale i tak jsem šel domů svižnějším krokem.

Dneska jsem doma sám protože babička je na tom bingu, takže mám celý barák pro sebe.

Rychle jsem se převlékl do pohodlnějšího oblečení a hupsl před telku.

Dneska bych si mohl pustit nějaký film nebo anime, zamyslel jsem se a pak nakonec vybral anime. Přecejen už mám rozkoukané My hero academia takže bych mohl pokračovat.

Zapípal mi mobil, jen jsem se otočil za zvukem a dál se věnoval anime.

Po nějaké době se začalo za okny stmívat. To mě donutilo se podívat na čas.

„To už je tolik?!" vyšvihl jsem se do sedu a rychle začal vypínat televizi.

Ohřál jsem si z ledničky zbytek včerejší večeře a šel do pokoje. Otevřel jsem mobil a začal projíždět lištu. Je to bezpečnější.

Najednou mnou projel divný pocit když jsem narazil na jméno x.jeon__gguk._ rozklikl jsem chat a ujistil se že je to Jungkook. Podle zprávy teda určitě.

×.jeon__gguk._ vám chce poslat zprávu.
1.2k sledujících 10 příspěvků
blokovat/odstranit/přijmout

x.jeon__gguk._
ten projekt budes delat ty


Chvíli jsem zíral na chat, ale pak si uvědomil co napsal.

tetea_li.en
Prooč

Zprávu jsem odeslal a najel na jeho profil. Projel jsem všechny fotky které tam měl. U jedné jsem se musel dokonce i pozastavit.

 U jedné jsem se musel dokonce i pozastavit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

x.jeon__gguk._ bude lip
Zobrazit všechny komentáře (158)

sooyaaa__ co se staloo?:3
xio_nah to zvladnes

Co se mohlo stát? Budu se na to muset zeptat Namjoona. Mobil jsem vypl a šel do koupelny. Udělal jsem večerní hygienu a zalezl do postele. Začínal jsem mít strach kde je babička, přecejen už je skoro 23:05 a ona stále nikde. Špatně se usíná když jsem doma sám.

Začínal jsem se dostávat do polospánku když v tom mi najednou zavybroval mobil. Pootevřel jsem jedno oko a natáhl se k nočnímu stolku. Vzal jsem ho do ruky a podíval se na nové oznámení.

x.jeon__gguk._ ty jsi tam nebyl takze tvuj problem

„Bože ať jde spát, vždyť je zítra škola" položil jsem mobil zpátky, dal si tichý režim a vydal se do říše snů.

Jk pov.
Od odeslání zprávy uteklo už deset minut. Usoudil jsem že šel nejspíš spát, odložil jsem mobil a pustil telku.

Usnul jsem s myšlenkou na ni..to jsem ještě nevěděl jak moc jsou si podobní, a jak moc mi ji připomíná.

nebudu nic prozrazovat>•<
uzijte si den, odpoledne ci vecer!!
miluju vaas

xoxo

We will be together forever [VKOOK] (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat