•4•

92 10 7
                                    

tahle kapitola je posunuta, prejdete na dalsi a pote se vratte k tady tehle!<3

Dnešní ráno jsem už neměl takový pocit, naopak jsem se těšil na Jina a kluky. Vím, znám se s nima ani ne den, ale sedli jsme si.

Dosnídal jsem a šel do školy, dneska bylo hnusně, byla zima, a v okolí roztávaly zbytky sněhu. Vzhledem k tomu že je Únor, tak se ani moc nedivím.

Došel jsem k velké budově, a zamířil ke skříňkám kde už jsem viděl z povzdálí Hobiho.

„Čau Tae" mávl na mě a šel ke mně.

„Ahoj, kde máš zbytek?" zeptal jsem se a rozhlédl se kolem.

„Netuším, asi ve třídě" usmál se a z ničeho nic mě popadl za ruku „Pojď, jdem to zjistit"

Zamířili jsme tedy do třídy kde pro naše zklamání nebyli, ale zanedlouho, vlastně hned, jsme slyšeli od Jina hysterický křik.

„Co se stalo, zase ti spadl mobil do záchodu?" zasmál se Hobi a přišel k němu.

„Hůř" řekl celý rudý.

„Huh, povídej, co se stalo?" zeptal jsem se tentokrát já.

„Tae, dítě moje zlaté..dali tě do špatné třídy!" naježil se a já vykulil oči. Hrklo ve mně..patřím mezi ty stydlivé lidi a znovu se představovat prostě nehodlám navíc všechno bude nanovo, jiný kolektiv a všechno jinak, tady jsem se stihl ze všemi aspoň přivítat a trošku seznámit. Pár sekund jsem mlčel, ale nakonec jsem byl schopný odpovědět.

„To nevadí, budu k vám chodit na přestávky, a mužem se videt po škole nebo venku" snažil jsem se zamaskovat svoje zklamání a pousmál se, ostatní přitakali na souhlas.

„Cože to- vy to snad nechápete?! Sice bude ve třídě s Jiminem a Yoongim, ale-"

„Ale?"

„Ale i s Jeon Jungkookem, a jeho partou!" dopověděl, a u toho malém omdlel. Ostatní už se začali tvářit trošku víc chápavěji, jenom já byl lehce mimo, netuším kdo je Jimin a Yoongi, a už vůbec ne kdo je Jungkook.

„A to je kdo jako?" zeptal jsem se, a u toho se poškrábal na zátylku.

„Jungkook? To je náš nepřítel, je totální děvkař, párkrát ho naháněla sociálka a problémů má víc jak člověk za celý život" obeznámil mě Namjoon a já zpracovával co právě řekl.

„Budu se mu vyhýbat" moc se na to netvářili a to mi dodávalo ještě větší znejistění.

„Tae, prosím, opravdu si na něj dávej pozor, my už ho známe několik let, a víme o čem mluvíme, víme co dělá s jinýma lidma, obzvláště s nováčkama..mu se nedá vyhnout" řekl Hobi a poplácal mě po zádech.

„Dobře, dobře, nebojte budu opravdu opatrný, jo?" všichni pokývali hlavou a já měl najednou pocit strachu, polkl jsem knedlík v krku a sedl si „Kam mám teď vůbec jít?" zeptal jsem se Jina který s tím vším přišel.

„Neboj, zavedu tě za řiditelem, a on pak s tebou půjde do tvé nové třídy" dopověděl, a já kladně kývl hlavou „Pojď, už půjdem" oba jsme se postavili a vyšli ze třídy.

„Jine? Já se bojím..navíc, kdo je Yoongi a Jimin?" řekl jsem upřímně, a zkoumavě se na něj koukl, poté jsem pokračoval co nejpomalejším krokem dál.

„Já vím, taky se o tebe bojím, ale ty to nějak zvládneš, jsi chytrý kluk, Tae. Yoongiho a Jimina se nemusíš bát, patří mezi nás" pohladil mě po zádech a následně se usmál, jen jsem si povzdechl a pokračoval v cestě do řiditelny.

🍿👀

xoxo

We will be together forever [VKOOK] (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat