Nakonec jsem si sedl, už od pohledu k nějakému vysokému klukovi, se světle hnědými vlasy, a hezkým obličejem. Měl hnědé oči a výraz jako, křeček? Dejme tomu. Hned se na mě otočil a usmál se.
„Ahoj, můžu si přisednout?" řekl jsem opatrně a udělal tázavý výraz.
„Jo jasně, pojď" usmál se a uvolnil místo vedle sebe. Rychle jsem si sedl a rozložil si věci na stůl.
„Mimochodem jsem Jin. Kim Seokjin" upřesnil a podal mi ruku. Tu jsem přijal s úsměvem.
„Já Taehyung, ale říkej mi Tae" usmál jsem se, a začal s ním mluvit dál. Celý zbytek hodiny jsme spolu prokecali. Jin byl hrozně fajn kluk.
„Tak pojď Tae, ať už ti můžu ukázat Hobiho a Namjoona, sedí hned támhle" ukázal prstem na lavici, a lavici za. Pokýval jsem hlavou, a následoval ho.
„Takže kluci, představuji vám Taeho" řekl Jin, a dal mi ruku okolo ramen.
„Ahoj" pozdravil jsem potichu, a nastavil ruku. Ten jeden ji přijal, ale ten druhý mi skočil do obětí. Které jsem hned přijmul.
„No čau, co ti tak dlouho trvalo tady přijet, tahle třída už potřebovala někoho nového. Vidím v tobě něco výjimečnýho. Už teď jsi boží" zatřásl rukama u obličeje, a zakřenil se.
„Pro tvou informaci, jsem Hoseok. Jung Hoseok, ale říkej mi Hobi" vřele se usmál a chytl mě za druhé rameno.
„Já se jmenuju Namjoon. Kim Namjoon ale říkej mi Joone nebo Namjoone" usmál se, já mu úsměv hned opětoval protože jeho ďolíčky by mohli potěšit i slepého. Na chvilku mě od nich Jin odtáhl, a rozešel se ke dveřím, na chodbu.
„Tak Tae, teď tě tady aspoň trošku provedu školou. Řekl vzorně, a začal říkat kde co je atd..
No a tam to je parčík, tam budem nejspíš chodit v létě, řekl zaujatě.„No a ještě jedna věc, chtěl bych tě seznámit s dalšími dvěmi kluky z naší party, taky tě upozornit na lidi na které by sis měl dávat pozor" kladně jsem pokýval hlavou, a následně se usmál.
Po zbytek školy, se o těch klucích nezmínil, poměrně mi to vrtalo hlavou, ale nevěnoval jsem tomu až takovou pozornost. Po škole jsem šel normálně domů. Hned jsem si lehl do postele a zachumlal se do ní.
„Natož že jsi byl první den ve škole, tak vypadáš šťastně" ozval se hlas od dveří a to mě donutilo se otočit.
„Bylo to fajn, začal jsem se bavit s hodně fajn klukama" řekl jsem s úsměvem.
„To je dobře" usmála se nazpátek „Co bys chtěl na večeři? Vím že je až za dlouho, ale ať to vím dopředu"
„Babi, na to bych se měl spíš ptát já" řekl jsem s povzdechem a přišel k ní. „Nechceš s něčím pomoct?"
„Noo, mohl bys zalít všechny kytky na zahrádce"
„Jojo" už jsem se chystal odejít, ale zadržela mě.
„Ještě k té večeři, všichni víme že jsi v kuchyni nemehlo, takže vaření nech radši na mě, jo?" zasmála se, a já s ní.
„Nojoo" musím uznat že má pravdu.
„Na večeři udělám ramen" řekla s úsměvem a než jsem se nadál, už byla pryč. Ach kouzlo babiček. Sešel jsem schody dolů s tím že půjdu zalít kytky. Měl jsem je za asi tak hodinu zalité. Vím, říkáte si že to je nějak dlouho, ale kdyby jste viděli od mojí babičky zahradu, tak by jste mi ještě tleskali že ji mám tak rychle.
Přišel jsem domů a šel hned do koupelny, umyl si ruce a převlékl se do pohodlného outfitu. Zbytek večera probíhal normálně.
Nová kapitola<3
tak co jaký na to zatím máte názor?xoxo
ČTEŠ
We will be together forever [VKOOK] (POZASTAVENO)
FanficVšichni máme svoji slabou stránku, dokáže Tae odhalit tu od Jungkooka? Nebo bude další obětí známé party šikanátorů. Násilí ✓ Scény 18+ ✓ Vulgarismus ✓ Top: Jungkook Bottom: Taehyung {předem se omlouvám za chyby a překlepy v textu, dávejte si prosím...