Doma jsem byl do desíti minut. Štěňátko jsem položil do staré bedny od pračky a šel vyložit nákup.
Teďkom už stojím před umyvadlem a snažím se ho aspoň trošku umýt.
„No natož jak jsi vypadal předtím, tak vypadáš líp" usmál jsem se na něj a začal ho sušit.
Když už jsem ho celkově dal do pořádku tak jsem začal uvažovat co s ním.
Pustit ho nemůžu protože by dopadl za pár týdnů tak jak jsem ho našel dneska. Další možnost je útulek, ale tam ho dávat nechci.
Nic mě nenapadalo, proto jsem vybral poslední možnost. Napsat do skupiny.
tetea_li.en
Kluci rudý kód!!jin_ie09
Copakj.hope_
??jim_jimin
Anoo?nam_joon
Jsme tutetea_li.en
Nechtěli by jste někdo pejska?😅j.hope_
Jako fakt?-nam_joon
🤦🏻♂️jin_ie09
Náhodou, to patří taky mezi rudý kód 🙄tetea_li.en
Díky Jinej.hope_
Promiň mami ಥ‿ಥjin_ie09
-_-jin_ie09
Je to holka nebo kluk?tetea_li.en
Klukjin_ie09
Ah tak to radši ne, mám fenku..nam_joon
Nestíhal bych se o něj staratj.hope_
Mám dvě kočky ㅋㅋjim_jimin
Jsem tu
jim_jimin
Jakou má barvu?tetea_li.en
Noo je takový všelijaký
Čekejte pošlu fotkujin_ie09
Ježiiiiš:3
Cute!!j.hope_
Kawaiijim_jimin
(●♡∀♡)
Jdu se zeptat hyunganam_joon
Budu muset jít, Tae snad někoho najdeš♡(> ਊ <)♡
zpráva se líbí tetea_li.entetea_li.en
Mine tak coojim_jimin
Nemůžu:(
jim_jimin
Ale kdyžtak se poptámtetea_li.en
Ok:3j.hope_
MAM NAPAD!!tetea_li.en
Jsem jedno ucho >•<j.hope_
Prostě si ho nech..zeptej se doma, určitě ti ho dovolí, uvidíš!!tetea_li.en
ZkusímVyjel jsem z chatu a mrkl z okna. Nikde ani noha, taky bych se neměl čemu divit když je skoro jedenáct večer.
Mobil jsem vypl a šel i se štěňátkem spát.
Ráno
Došel jsem do obýváku pro svačinu, ovšem mou pozornost upoutal malý namodralý papírek.
Tae, včera jsem přijela pozdě, na dva týdny pojedu do lázní..potom vysvětlím. Doufám že všechno zvládneš, kdyby něco zavolej, peníze máš pod postelí. Babička.
Text jsem si přečetl pro jistotu ještě jednou. S povzdechem jsem papírek položil a vzal si svačinu.
Neměl jsem času na zbyt a šel ke dveřím. Najednou mě zastavilo slabé štěknutí ze zhora
„Sakra, já zapomněl" vyběhl jsem nahoru a začal hledat tu malou nezbednou kuličku.
„A mám tě!" rychle jsem ho vzal a odnesl do obýváku.
Že bych dneska nešel do školy? Stejně už teď bych šel pozdě. Nikam nejdu.
Pohled mi sjel k malému nezbedovi. Vypadal že má hlad, ani se nedivím.
Vstal jsem a zamířil od babičky k posteli.
„Tak pojď, půjdem nakoupit" vzal jsem ho do náruče a vyšel z domu.
Nakoupil jsem nějaké věci domů a veškeré potřeby pro psa, včetně obojku.
Zpáteční cestu jsme vzali přes park, dnes už byl všechen sníh roztátý.. předpokládám že stejně napadne znova.
Doma jsme byli tak akorát na oběd. Uvařil jsem lehčí jídlo a pustil rozkoukanou kdramu.
Náhle mě upoutalo jméno které zaznělo v televizi.
„No jasně! Budeš se jmenovat Yeontan!" koukl jsem na drobečka vedle mě a přitáhl ho blíže k sobě.
haii
po delsi dobe:')
STALE MAM PSACI BLOK
ALE
zacinam si predepisovat kapitoly
uvidime jak dlouho mi to vydrzi 😆
konec mi přijde celkem urychlený ale líp už to asi nenapíšuxoxo
ČTEŠ
We will be together forever [VKOOK] (POZASTAVENO)
FanficVšichni máme svoji slabou stránku, dokáže Tae odhalit tu od Jungkooka? Nebo bude další obětí známé party šikanátorů. Násilí ✓ Scény 18+ ✓ Vulgarismus ✓ Top: Jungkook Bottom: Taehyung {předem se omlouvám za chyby a překlepy v textu, dávejte si prosím...