Hening suasana subuh hari di rumah flat Seri Kiambang. Dalam suasana yang masih gelap Ros melangkah kakinya memanjat tangga menuju ke rumahnya di tingkat 3. Sebaik tiba di anak tangga tingkat rumahnya, Ros mendengar bunyi yang agak mencurigakan. Senyap-senyap Ros berjalan ke tempat pembuangan sampah di sebelah tangga tersebut. Dalam samar-samar cahaya langit yang masih belum kelihatan mentari, Ros terlihat seorang wanita berdiri dan juga seorang lelaki pula berlutut di lantai sedang melakukan sesuatu.
Ros kenal sangat dengan susuk tubuh pasangan itu. Wanita itu adalah Lim, jirannya. Surirumah berbangsa cina yang berusia 54 tahun dan mempunyai 2 orang anak yang sedang belajar di universiti. Manakala lelaki itu pula cukup dikenali oleh Ros. Hamdan, adik kandungnya sendiri.
Ros yang baru pulang dari kerja kilang syif malam terkejut melihat adiknya berlutut di lantai dengan wajahnya yang rapat di punggung wanita cina itu. Tangan Hamdan pula kelihatan meramas geram punggung Lim sambil membuka belahan punggung Lim yang seluar legging hitamnya sudah pun melorot terlondeh ke pehanya.
"Ah Dan aaa.. bikin cepat sikit lorr.. sudah mahu pagi mehhh..." Kata Lim dengan perlahan.
Hamdan pun berdiri dan membuka zip seluarnya. Lim terus melentikkan punggungnya, seakan menanti tindakan dari Hamdan.
"I rindu bontot you..." Kata Hamdan.
"Ohhh... Ah Dannn... Slow-slow.. ohhh..." Rengek Lim sebaik zakar keras Hamdan memasuki tubuhnya.
"Ohhh... auntie Lim... Sedapnya bontot you..." Rengek Hamdan.
Ternganga Ros mendengar kata-kata adiknya. Ros mengesyaki adiknya memasukkan zakarnya ke lubang dubur isteri Tan.
"Ah Dannn... Ohhh... Manyak keras you punya... Ohhh..." Rengek jiran Ros yang berusia 54 tahun itu.
"Mestilah keras auntie... Sebab I banyak rindu sama bontot besar you..." Kata Hamdan.
Ros lihat adiknya menghenjut bontot Lim dengan bernafsu. Tubuh berisi wanita cina yang chubby berisi itu melentik menadah tujahan batang lelaki melayu di belakangnya dengan rengekan yang perlahan.
"Ah Dann.. Ohhh... Kasi buang air you ohhh.. jangan lama-lama.. sudah mahu pagi ohhh..." Pinta Lim sambil menoleh memandang Hamdan.
"Ok sayang.." balas Hamdan.
Ros lihat semakin laju Hamdan menjolok bontot jirannya itu. Bunyi jolokan batang adiknya meliwat bontot wanita cina itu jelas kedengaran. Seakan batang Hamdan sedang menjolok lubang yang berlendir. Bermain di fikiran Ros, adakah ianya dipenuhi najis cair jiran cinanya itu? Atau adakah ia adalah lendir mazi dari batang adiknya?
"Ohhhh... Auntie Limmm... Ohhhhh... Sedapnyaaa... Auntieee.... Aarghhh.. Aarghhhh... Aarghhhhh...." Hamdan merengek dan kelihatan terkujat-kujat membenamkan batangnya di bontot Lim sedalam-dalamnya.
Berdebar-debar Ros melihat adiknya kenikmatan melepaskan air maninya membenihkan lubang dubur wanita cina itu. Bergoncangan tubuh rendang jiran cinanya yang berisi itu disantak oleh Hamdan di punggung besarnya yang putih melepak. Ros menyaksikannya hingga adiknya akhirnya kelihatan diam memeluk tubuh gempal wanita cina itu dan mengucup tengkuknya.
"Haiyaaa... Manyak you punya air mehhh... Panas dalam montot I... You manyak rindu sama I kah?" Tanya Lim sambil erat memegang tangan Hamdan yang meramas geram perutnya yang membuncit berlemak.
"Ye auntie.. I rindu sangat sama you.." kata Hamdan.
Ros segera beredar dari situ. Perlahan-lahan membuka pintu rumahnya dan terus masuk ke biliknya sebaik masuk ke rumah. Dadanya berdebar kencang. Patutlah adiknya datang bermalam di rumahnya. Rupa-rupanya ingin melepaskan rindu kepada jirannya. Yang peliknya, apa dah takde perempuan lain ke? Sudahlah jirannya itu cina, bini orang pula tu, mak orang anak dua pula tu. Malahan umur pun sudah 54 tahun. Lebih tua 25 tahun dari Hamdan!