Aku pergi kedai bawah blok flat aku. Terjumpa sorang makcik tu tengah pilih barang. Terpesona pulak aku tengok makcik tu. Body gemuk dia mempunyai sepasang tetek yang besar melayut dan bontotnya yang besar menonggek. Aku tahu dia tinggal blok mana tapi aku tak pernah tahu nama dia siapa.
Aku perhatikan je body makcik tu. Dengan tudung sarungnya dan baju kurung licinnya dan berkain batik. Memang nampak macam kebiasaan makcik-makcik kat rumah flat aku tu pergi kedai. Tapi makcik tu luar biasa. Sebab baju kurung dia yang licin tu sepanjang masa tersingkap kat pinggang, jadi seluruh bontot dia yang besar tu memang nampak menonggek dalam kain batiknya.
Dia perasan aku tengok-tengok dia. Dia senyum dan tanya aku tinggal blok mana. Aku jawablah blok C. Dia tanya, blok yang ramai student universiti sewa tu ke? Aku jawab ye sebab aku masih lagi belajar kat universiti dan menyewa kat situ. Baru masuk tahun kedua pengajian.
Kami berbual dan dia banyak menasihat aku. Satu yang aku tak boleh lupa tu dia kata usia muda macam aku tu jangan asyik nak buang air sangat. Aku tahu maksud dia. Maknanya jangan melancap. Aku tahu dia sedar aku asyik perati tetek dengan bontot dia. Habis tu nak buat macam mana. Dah dia tayang seluruh bontotnya yang besar menonggek tu. Dengan baju kurung dia yang licin dan sendat sampai nampak membuai tetek besar dia.
Aku tengok banyak barang yang dia beli. Berbanding dengan aku yang cuma nak beli sebotol kicap. Jadi aku offer nak tolong dia bawa barang-barang belian dia ke rumah. Makcik tu pun terima pelawaan aku.
Masa berjalan berdua menuju ke rumah dia, sempatlah kami berbual berkenalan. Namanya Mahdiah. Dah berusia 46 tahun. Macam tak sesuai pulak aku panggil dia makcik, tapi sebab beza usia kami 24 tahun, juga dengan body gempal dia yang berlemak tu, memang sesuailah kalau aku panggil dia makcik. Dia sendiri pun bahasakan dirinya makcik kepada ku.
Jadi aku panggil dia mak Yah. Dia kata orang kat flat situ biasa panggil dia Yah. Oleh sebab aku ni level anak-anak dia, jadi aku panggil dia mak Yah.
Dia surirumah sepenuh masa. Kawin masa umur 16 tahun. Tak pernah kerja. Sekolah pun tak habis terus kawin. Anak ada 6 orang. Paling bongsu sebaya dengan aku dan sedang belajar di pusat kemahiran. Tinggal berdua dengan suaminya yang bernama pak Murad yang bekerja kerajaan sebagai Pembantu Am rendah.
Masa naik tangga menuju ke rumahnya, aku stim betul tengok bontot besar mak Yah tu yang membulat depan mata aku. Aku diam-diam dekatkan muka aku kat bontot besar dia yang berkain batik tu dan cium bontot dia. Sedap betul bau bontot dia yang masam tu.
Masa dia buka kunci pintu rumahnya, aku berdiri belakang mak Yah dan tekan batang aku kat bontot besar dia. Empuk betul bontot tonggek mak Yah tu. Buat aku geram. Mak Yah pulak nampak nervous. Menggelabah semacam nak buka kunci pintu rumah dia.
Aku ikut mak Yah ke dapur dan letak barang-barang dia atas meja makan. Dia suruh aku duduk dulu sebab dia nak buatkan aku air. Masa dia buat air untuk aku, geram betul aku tengok body gemuk mak Yah tu. Tolak tepi muka dia yang tak lawa tu. Yang buat aku geram adalah tetek besar dia yang melayut dalam baju kurung licin dia yang sendat tu. Walaupun tudung dia menutup teteknya, tapi aku tetap boleh nampak bentuk teteknya dan juga putingnya yang membonjol. Petanda mak Yah tak pakai coli. Satu lagi yang buat aku geram adalah lengan gemuk dia yang montok dalam kelicinan baju kurung dia.
Aku memang terpesona habis kat mak Yah walau pun dia gemuk dan tak cantik. Paling buat aku tak tahan adalah bontot besar dia yang berkain batik lusuh tu. Menonggek macam itik serati. Dengan baju kurung dia yang sejak kat kedai lagi dah terselak ke pinggang tayang seluruh bontot dia yang besar tu.
Aku tak tahan. Walau pun dia tak cantik dan gemuk pulak tu, tapi dia dah macam perempuan yang terseksi di dunia bagi aku. Sampaikan batang aku keras dalam seluar dah tak tahan lagi stimnya.