•Sole Salvation
Gecenin bir yarısı olmasına rağmen;hava önceki günlere göre oldukça sıcaktı.Sıcağa dayanamayan biri olan sarışın adam pencereyi açmış;üstündeki tişörtü de bir kenara fırlatmıştı.Elinin tersi ile alnına yapışmış saçları kenara doğru atmıştı.Gri gözleri;büyük bir huzurla uyuyan genç kadını buldu.Hiçbirşeyden haberi olmamasına ama birşeylerin ters gittiğinin farkında olmasına rağmen onun yanında duruyordu hala.Zeke içten bir teşekkür etti ona.Ancak dudaklarından dökülen kelimeleri karanlık acımasızca yutmuştu.Ayağa kalkarken yatağın kenarındaki sigara paketini eline almış;mutfağa doğru yönelmişti.Hala yanmakta olan kokulu mumla bakıştı bir süre.Genç kadının bu unutkan tavırlarına bir uyarı yapmayı aklına not etti.Dudaklarının arasındaki sigara;vanilya kokulu mumun ateşi ile yanıverdi.Zeke bir anda istemsizce gülümsedi burnunu dolan tanıdık koku ile.
Ciğerlerinden geri verdiği ince duman mutfağın tavanına doğru yol alırken bir eli pencerenin kenarına gitmiş;Marley'in boş sokaklarını izliyordu.Buraların nasıl kan kokacağını;sokakların kırmızıya boyanacağını şimdiden tahmin edebiliyordu.Getireceği yıkımın sorumluluğunu kalbine yedirmeye başlamıştı.Hesaplarım..diye iç geçirdi birden.Yıllarını verdiği bağlantıları aklından bir bir geçiriyordu.Ancak tek kusuru,kollarını beline dolamış;başını sırtına koymuştu.
"Üstüne birşeyler giymelisin."dedi genç kadın uykulu bir sesle."Evimde çıplak bir adam istemiyorum."diye ekledi hafifçe gülerken.
Zeke ise başını hafifçe geriye atmış;arkasındaki kadına bakmıştı.Ancak bakışları tekrar camdaki ikisinin yansımasıyla buluştu.Sigarasından bir nefes alırken;üstündeki elleri biraz daha kendine çekti."Gece yatmadan önce herşeyi kontrol etmelisin."dedi onaylamaz bir sesle.
"Yine neden bahsediyorsun Zeke?"genç kadın dudaklarını onun sırtında gezdiriyor;ufak öpücükler veriyordu.Bu durum,genç adam hafifçe gülümsemesine sebep oldu."Bu muameleyi hak etmek için ne yaptım?"dedi yaramaz bir sesle.
Genç kadın ondan birkaç adım çekilirken bakışlarını devirmişti."Vazgeçtim,ben uyumaya gidiyorum."dedi omuzlarını silkerek.Zeke'in kahkahası ise biraz daha artmıştı.Uzun zaman sonra ilk defa içtenlikle gülüyor gibi hissetmişti.Genç kadının gitmesini engellerken;masada yanan mumu eline almış ve üflemişti."Bundan bahsediyorum."diye işaret etti elindeki mumu sallarken."Biraz daha dikkatli olmalısın;aklın nerede senin?"
"Aklım mı nerede?"diye sordu genç kadın ise.Sesi oldukça kırgın çıkmıştı.Omuzlarını bir kez daha silkmiş;yavaş adımlarla arkasına doğru dönmüş ve odasına yürümüye başlamıştı.Zeke elindeki sigarayı su dolu bardağın içine atarken bir küfür savurdu.O ise hızlı adımlarla genç kadına yetişmişti.Ancak onu tutup kendine çevirmeye cesaret edemedi.Söylenecek gerçek dolu kelimelerin farkında olsa da,o gece duymak istemedi.